Vistula utrzymuje tempo

Odzieżowo-jubilerska grupa w ubiegłym miesiącu znowu zwiększyła przychody o prawie 20 proc.

Aktualizacja: 04.08.2015 13:06 Publikacja: 04.08.2015 12:49

Vistula utrzymuje tempo

Foto: Fotorzepa, Darek Golik DG Darek Golik

W lipcu Vistula wypracowała 40,7 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, czyli o 18 proc. więcej niż rok temu. Detaliczny segment odzieżowy (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) przyniósł 21,2 mln zł, co oznacza wzrost o 14 proc. Natomiast jubilerska sprzedaż detaliczna (sklepy W. Kruk) zwiększyła obroty o 19,1 proc., do 15,2 mln zł.

To kolejny bardzo dobry miesiąc w wykonaniu krakowskiej grupy. Narastająco od początku roku jej przychody wzrosły o 16,9 proc., do 276,5 mln zł. W tym segment odzieżowy zwiększył sprzedaż o 19,7 proc., do 151,3 mln zł, z kolei W.Kruk poprawił obroty w nieco wolniejszym tempie, bo o 12,2 proc., do 98,6 mln zł.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca