Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 04.08.2015 13:06 Publikacja: 04.08.2015 12:49
Foto: Fotorzepa, Darek Golik DG Darek Golik
W lipcu Vistula wypracowała 40,7 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, czyli o 18 proc. więcej niż rok temu. Detaliczny segment odzieżowy (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) przyniósł 21,2 mln zł, co oznacza wzrost o 14 proc. Natomiast jubilerska sprzedaż detaliczna (sklepy W. Kruk) zwiększyła obroty o 19,1 proc., do 15,2 mln zł.
To kolejny bardzo dobry miesiąc w wykonaniu krakowskiej grupy. Narastająco od początku roku jej przychody wzrosły o 16,9 proc., do 276,5 mln zł. W tym segment odzieżowy zwiększył sprzedaż o 19,7 proc., do 151,3 mln zł, z kolei W.Kruk poprawił obroty w nieco wolniejszym tempie, bo o 12,2 proc., do 98,6 mln zł.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Pekin reaguje na zamknięcie granicy polsko-białoruskiej, w Madrycie rusza runda rozmów handlowych USA–Chiny, a P...
Przedstawiciele Politechniki Warszawskiej zaprezentowali na targach przemysłu obronnego swoje technologie i odby...
Niemiecki koncern motoryzacyjny Mercedes-Benz wystąpił do rosyjskiego Federalnego Urzędu ds. Własności Intelektu...
Akcja amerykańskich służb imigracyjnych w zakładzie Hyundaia w USA opóźni otwarcie fabryki co najmniej o dwa mie...
Polska przyspiesza zakupy systemów antydronowych, niemieccy eksporterzy obawiają się spadku konkurencyjności, a...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas