Aktualizacja: 04.08.2015 13:06 Publikacja: 04.08.2015 12:49
Foto: Fotorzepa, Darek Golik DG Darek Golik
W lipcu Vistula wypracowała 40,7 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, czyli o 18 proc. więcej niż rok temu. Detaliczny segment odzieżowy (marki Vistula, Wólczanka, Deni Cler) przyniósł 21,2 mln zł, co oznacza wzrost o 14 proc. Natomiast jubilerska sprzedaż detaliczna (sklepy W. Kruk) zwiększyła obroty o 19,1 proc., do 15,2 mln zł.
To kolejny bardzo dobry miesiąc w wykonaniu krakowskiej grupy. Narastająco od początku roku jej przychody wzrosły o 16,9 proc., do 276,5 mln zł. W tym segment odzieżowy zwiększył sprzedaż o 19,7 proc., do 151,3 mln zł, z kolei W.Kruk poprawił obroty w nieco wolniejszym tempie, bo o 12,2 proc., do 98,6 mln zł.
Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.
Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Chatboty ze sztuczną inteligencją zmieniają sposób wydobywania informacji z internetu. Zachwiały pozycją najpopu...
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
USA i Wielka Brytania podpiszą nową umowę handlową, RPP tnie stopy procentowe, co może ożywić rynek mieszkaniowy...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas