Aktualizacja: 11.08.2015 07:17 Publikacja: 10.08.2015 16:02
Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz Marta Bogacz
Inwestycja obejmie realizację odcinka zachodniego od szlaku za stacją Rondo Daszyńskiego do torów odstawczych za stacją Księcia Janusza oraz realizację odcinka wschodniego-północnego od szlaku za stacją Dworzec Wileński do torów odstawczych za stacją Targówek II. Oba odcinki będą mieć łącznie ok. 6 kilometrów.
Na fragment w stronę Woli złożono 5 ofert. Najniższa złożona przez tureckie konsorcjum Gülermak wyniosła prawie 1.15 mld zł, najdroższa – 1,8 mld zł. Na odcinki w stronę Targówka wpłynęły 4 zgłoszenia: najniższa cena zaproponowana przez włoskie konsorcjum Astaldi wyniosła 1,07 mld zł, najwyższa 1,8 mld zł. Miasto przeznaczyło na realizację tych odcinków odpowiednio 1,68 oraz 1,49 mld zł.
Komisja Europejska wydała zgodę na przesunięcie środków z KPO na Funduszu Bezpieczeństwa i Obrony. Te środki maj...
Wyzwań i wyzwań dla polskiej gospodarki nie brakuje, zwłaszcza w obecnych turbulentnych czasach. 26 maja zmierzą...
Grupa Euvic uwierzyła w Komputronika. Podpisano list intencyjny w sprawie objęcia akcji nowej emisji i odkupieni...
Jak obniżyć ceny mieszkań w Polsce, dlaczego Unia Europejska wprowadza cła na nawozy z Białorusi i Rosji oraz ja...
Posłowie do Parlamentu Europejskiego poparli w czwartek podniesienie ceł na nawozy oraz niektóre rosyjskie i bia...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas