Aktualizacja: 27.08.2015 08:37 Publikacja: 27.08.2015 08:37
Rok temu zanotowała o milion więcej wpływów. To efekt obniżonych nieznacznie wpływów z opłat za usługi telewizyjne, ale przede wszystkim (spadek o 2 mln zł) za telefonię. „Zgodnie z przewidywaniami wpływ niedawnych niekorzystnych zmian w otoczeniu rynkowym – tj. cyfryzacji naziemnej telewizji cyfrowej w 2013 r. – na nasz biznes nie jest już tak mocno odczuwalny, jak w minionych kwartałach, ale jego jednorazowy negatywny efekt pozostaje trwały" – podała kablówka.
Najważniejsze wydarzenia i trendy przeszłego roku. Już 18 grudnia specjalny dodatek Perspektywy 2025.
Jest środa, 11 grudnia, a w dzisiejszym odcinku „Twój Biznes” Bartłomiej Kawałek omawia najważniejsze wydarzenia gospodarcze.
Nie jest prawdą, że sąd zablokował mój majątek - zapewnił w oświadczeniu założyciel Polsatu. Potwierdza, że do rad jego fundacji wszedł kurator wskazany przez sąd w Liechtensteinie. Decyzje podjęte przy jego udziale są dla biznesmena korzystne.
Liderzy wyznaczający trendy w komunikacji marketingowej nagrodzeni! Konkurs Dyrektor Marketingu Roku od 13 lat docenia działania wyróżniających się strategów marketingu w Polsce. Wśród grona laureatów znajdują się znane i szanowane nazwiska oraz wschodzące gwiazdy sceny marketingowej. W dniu 4 grudnia 2024 w Warszawie podczas uroczystej gali w Hotelu Renaissance poznaliśmu laureatów Konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024.
Bank zachęca rodziców do wprowadzenia swoich dzieci w świat finansów. W prezencie można otrzymać 200 zł dla dziecka oraz voucher na 100 zł dla siebie.
Znamy zwycięzców 22. edycji konkursu Złote Spinacze organizowanego przez Związek Firm Public Relations. Jury przyznało łącznie aż 101 nagród – 23 Złote, 39 Srebrnych oraz 39 Brązowych Spinaczy. Tytanowy Spinacz dla „Najlepszego w konkursie” trafił do agencji 38 Content Communication. Nagrodę Redakcji RP.pl otrzymał w tym roku projekt Prymus – kampania „Otwarci na zmianę” autorstwa 180heartbeats + JUNG v MATT oraz monday comms.
Cyfrowe narzędzia to podstawa działań przedsiębiorstwa, które chce być konkurencyjne – przekonuje Orange Polska.
Obniżona po konsultacjach projektu aukcji częstotliwości 700 i 800 MHz cena wywoławcza za blok pasma wynosi 356 mln zł. Resort cyfryzacji ma już ustalenia z Ukrainą.
Trzeci kwartał br. przyniósł telekomunikacyjnej grupie wyhamowanie spadku przychodów widocznego w pierwszej połowie roku – spodziewają się biura maklerskie ankietowane przez „Parkiet”.
Prawo Komunikacji Elektronicznej to ustawa, która ma poprawić działanie rynku telekomunikacyjnego oraz zapewnić konsumentom lepszą ochronę. Nowe zasady wejdą w życie 10 listopada. Część osób mogła już otrzymać informacje w tej sprawie od swojego operatora. Co konkretnie ma się zmienić?
Play intensyfikuje działania skierowane do przedsiębiorców. Właściwa strategia i spójność działań pozwoliły firmie osiągnąć sukces, który teraz planuje powtórzyć w obszarze usług dla biznesu.
Nie jest pewne, czy Unia Europejska weźmie sobie do serca rekomendacje Mario Draghiego. Jeśli jednak to zrobi, można być pewnym, że w sektorze telekomunikacyjnym będzie skandal.
Urząd Komunikacji Elektronicznej zamknął konsultacje planu zagospodarowania cennych częstotliwości dla sieci 5G. Wziął w nich udział... jeden telekom. To jednak nie oznacza, że pasmo mało kogo obchodzi. Wręcz przeciwnie. Teraz ruch po stronie rządu.
Pierwsze nowe oferty telekomów na usługę przewodowego dostępu do internetu w połączeniu z umową krótszą niż na rok to znak, że wielkimi krokami zbliża się ważny okres handlowy m.in. dla telekomów. Co w tym roku będzie hitem okresu „back to school”?
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas