Wyniki Multimedia Polska w I poł. 2015 r.: coraz trudniej o wzrosty

350,4 mln zł, niewiele, ale mniej niż rok wcześniej, wyniosły przychody jednej z trzech sieci telewizji kablowych w kraju w pierwszym półroczu 2015 r. – Multimedia Polska, której obligacje notowane są na Catalyst.

Publikacja: 27.08.2015 08:37

Rok temu zanotowała o milion więcej wpływów. To efekt obniżonych nieznacznie wpływów z opłat za usługi telewizyjne, ale przede wszystkim (spadek o 2 mln zł) za telefonię. „Zgodnie z przewidywaniami wpływ niedawnych niekorzystnych zmian w otoczeniu rynkowym – tj. cyfryzacji naziemnej telewizji cyfrowej w 2013 r. – na nasz biznes nie jest już tak mocno odczuwalny, jak w minionych kwartałach, ale jego jednorazowy negatywny efekt pozostaje trwały" – podała kablówka.

Pozostało 90% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
„Rzeczpospolita” o perspektywach dla Polski i świata w 2025 roku
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Czy Polacy przestają przejmować się klimatem?
Biznes
Zygmunt Solorz wydał oświadczenie. Zgaduje, dlaczego jego dzieci mogą być nerwowe
Biznes
Znamy najlepszych marketerów 2024! Lista laureatów konkursu Dyrektor Marketingu Roku 2024!
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Biznes
Złote Spinacze 2024 rozdane! Kto dostał nagrody?