Wyniki Multimedia Polska w I poł. 2015 r.: coraz trudniej o wzrosty

350,4 mln zł, niewiele, ale mniej niż rok wcześniej, wyniosły przychody jednej z trzech sieci telewizji kablowych w kraju w pierwszym półroczu 2015 r. – Multimedia Polska, której obligacje notowane są na Catalyst.

Publikacja: 27.08.2015 08:37

Rok temu zanotowała o milion więcej wpływów. To efekt obniżonych nieznacznie wpływów z opłat za usługi telewizyjne, ale przede wszystkim (spadek o 2 mln zł) za telefonię. „Zgodnie z przewidywaniami wpływ niedawnych niekorzystnych zmian w otoczeniu rynkowym – tj. cyfryzacji naziemnej telewizji cyfrowej w 2013 r. – na nasz biznes nie jest już tak mocno odczuwalny, jak w minionych kwartałach, ale jego jednorazowy negatywny efekt pozostaje trwały" – podała kablówka.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Demograficzne wyzwania Polski: dzietność, migracje i przyszłość gospodarki
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP
Biznes
Komputronik pozyskał inwestora. Kurs szybuje
Biznes
Jak obniżyć ceny mieszkań? Cła na nawozy i plan podatkowy Trumpa