Aktualizacja: 10.01.2016 12:50 Publikacja: 10.01.2016 12:50
Foto: materiały prasowe
Według analityków główna marka Volkswagena bardzo potrzebuje nowych modeli na drugim na świecie rynku samochodowym dla odwrócenia trwającego od 3 lat spadku sprzedaży, która wyniosła w 2015 r. 349 440 sztuk (-4,8 proc.). Grupa kładzie teraz nacisk na samochody elektryczne po skandalu, który zaszkodził popytowi na pojazdy z dieslami, a skupienie się na pojazdach sportowo-użytkowych ma sens, bo rośnie ich popularność.
- VW nie ma czasu do stracenia — uważa analityk z portalu Edmunds.com, Jeremy Azevedo — bo udział rynkowy SUV-ów jest w Stanach na najwyższym poziomie, a takie kompakty jak Tiguan zapewniły mu w 2015 r. 13 proc. całej sprzedaży.
Transformacja branży tworzyw sztucznych jest kluczowa z punktu widzenia zrównoważonej gospodarki i obiegu zamkni...
Branża IT mierzy się z długami i falą zwolnień, USA nie poprze nowych sankcji na Rosję, a Honda ogranicza inwest...
Dziś ambasadorowie krajów UE powinni zatwierdzić zasady Funduszu SAFE, z którego będzie można pożyczyć 150 mld e...
Choć na dopłaty do elektryków złożone zostały wnioski warte ponad 120 mln zł, nie wypłacono jeszcze ani złotówki...
DefendEye stworzył nowatorską broń, która żołnierzowi lub ratownikowi pozwala wystrzelić bezzałogowy statek powi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas