XC90, V60 Cross Country oraz S60 Cross Country to nowości Volvo, które mają umocnić pozycję spółkina polskim rynku

Volvo, to kolejna marka, która w Polsce w 2015 roku zanotowała wzrost sprzedaży wyższy, niż rynek. Tempo wzrostu — 19 proc. w 2015 w porównaniu z rokiem poprzednim powinno się utrzymać także w 2016.

Publikacja: 02.02.2016 10:10

Volvo, to kolejna marka, która w Polsce w 2015 roku zanotowała wzrost sprzedaży wyższy, niż rynek.

Volvo, to kolejna marka, która w Polsce w 2015 roku zanotowała wzrost sprzedaży wyższy, niż rynek.

Foto: Bloomberg

Pomóc w realizacji takiego planu są nowości — nowy XC90, terenowa wersja V60 Cross Country i S60 Cross Country. Dla sprzedaży flotowej jest także nowość — limuzyna S90, która swoją światową premierę miała na początku grudnia 2015 w Goeteborgu, gdzie znajduje się największa fabryka Volvo.

— Chcemy skorzystać z tego, że w Polsce sprzedaż aut segmentu premium rośnie szybciej, niż cały rynek samochodów osobowych — mówi Arkadiusz Nowiński, prezes Volvo Car Poland.

Pozostało 83% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca