Reklama

Dla Mercedesa najważniejsza marża

Prezes Daimlera podkreślił na spotkaniu z analitykami, że producent samochodów nie poświęci marży zysku w wyścigu z BMW o liczbę sprzedanych sztuk i o pozycję lidera segmentu premium

Publikacja: 07.02.2016 14:39

Dla Mercedesa najważniejsza marża

Foto: materiały prasowe

Dieter Zetsche dał Mercedesowi-Benzowi zadanie awansowania do 2020 r. na pierwsze miejsce na świecie w liczbie sprzedanych aut, po osiągnięciu w 2015 r. 1,86 mln sztuk, czym wyprzedził Audi z 1,8 mln, ale nadal ustępuje BMW z 1,91 mln sztuk. — Przewaga w wolumenie powinna wynikać z najlepszej oferty. Jeśli dojdziemy do tego, to naturalną konsekwencją będzie wybieranie naszych modeli przez więcej ludzi. Ludzi twierdzą, że to stworzy presję na ceny i na marże, tymczasem prawdziwa jest dokładnie odwrotność tego — stwierdził na spotkaniu w Stuttgarcie.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Afryka otwiera drzwi dla polskich firm. Rusza ekspansja
Biznes
SoftBank sprzedaje akcje Nvidii. Zainwestuje miliardy w sztuczną inteligencję
Biznes
Warren Buffett przekazuje miliardy i stanowisko CEO. Nadchodzi nowa era Berkshire
Biznes
Rodzina Trumpów miała finansowo udany rok
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama