Dla Mercedesa najważniejsza marża

Prezes Daimlera podkreślił na spotkaniu z analitykami, że producent samochodów nie poświęci marży zysku w wyścigu z BMW o liczbę sprzedanych sztuk i o pozycję lidera segmentu premium

Publikacja: 07.02.2016 14:39

Dla Mercedesa najważniejsza marża

Foto: materiały prasowe

Dieter Zetsche dał Mercedesowi-Benzowi zadanie awansowania do 2020 r. na pierwsze miejsce na świecie w liczbie sprzedanych aut, po osiągnięciu w 2015 r. 1,86 mln sztuk, czym wyprzedził Audi z 1,8 mln, ale nadal ustępuje BMW z 1,91 mln sztuk. — Przewaga w wolumenie powinna wynikać z najlepszej oferty. Jeśli dojdziemy do tego, to naturalną konsekwencją będzie wybieranie naszych modeli przez więcej ludzi. Ludzi twierdzą, że to stworzy presję na ceny i na marże, tymczasem prawdziwa jest dokładnie odwrotność tego — stwierdził na spotkaniu w Stuttgarcie.

Czytaj więcej, wiedz więcej!
9zł za pierwszy miesiąc.

Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
9 zł pierwszy miesiąc, a potem 39 zł/msc
Biznes
Rekordowe wydatki Kremla na propagandę za granicą. Czy Polska jest od niej wolna?
Biznes
Polskie firmy nadrabiają dystans w cyfryzacji
Biznes
Rafako i Huta Częstochowa. Będą razem produkować dla wojska?
Materiał Promocyjny
Dlaczego Polacy boją się założenia firmy?
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Biznes
Ogromna inwestycja Microsoftu w Europie. Koncern składa obietnicę
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne