Reklama

Koncerny motoryzacyjne zwiększają wydatki na reklamę

Miliony na reklamę przyspieszą sprzedaż przed możliwą podwyżką.

Publikacja: 14.02.2016 21:00

Koncerny motoryzacyjne zwiększają wydatki na reklamę

Foto: Bloomberg

Koncerny samochodowe mocno zwiększyły sezonowe wydatki na reklamę. Według wyliczeń domu mediowego Value Media opartej na danych firmy Kantar wartość reklam Audi wzrosła w grudniu 2015 r. do 11 mln zł w porównaniu z niecałymi 7 mln zł w tym miesiącu rok wcześniej. Reklamy Renault warte były 10,5 mln zł, blisko dwa razy tyle co w grudniu 2014 r. Z kolei o połowę zwiększyła się wartość reklam Toyoty, przekraczając w ostatnim miesiącu ub.r. 12 mln zł.

Pozostało jeszcze 89% artykułu

Tylko 99 zł za rok czytania.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Reklama
Biznes
Grupa Bumech będzie produkować pojazdy wojskowe. Jest umowa
Biznes
Microsoft przekracza barierę 4 bln dolarów. Sztuczna inteligencja i chmura napędzają wzrost
Biznes
Jacek Rutkowski: Nie odchodzę na dobre z Amiki
Biznes
Umowa na 180 czołgów K2. Tym razem skorzysta polski przemysł
Biznes
Polska zamawia kolejne czołgi K2. Do 2030 roku będzie pancerną potęgą Europy
Reklama
Reklama