Tylko 99 zł za rok czytania.
Co zyskasz kupując subskrypcję? - możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Aktualizacja: 14.02.2016 21:00 Publikacja: 14.02.2016 21:00
Foto: Bloomberg
Koncerny samochodowe mocno zwiększyły sezonowe wydatki na reklamę. Według wyliczeń domu mediowego Value Media opartej na danych firmy Kantar wartość reklam Audi wzrosła w grudniu 2015 r. do 11 mln zł w porównaniu z niecałymi 7 mln zł w tym miesiącu rok wcześniej. Reklamy Renault warte były 10,5 mln zł, blisko dwa razy tyle co w grudniu 2014 r. Z kolei o połowę zwiększyła się wartość reklam Toyoty, przekraczając w ostatnim miesiącu ub.r. 12 mln zł.
- Grupa Bumech, która jest m.in. właścicielem kopalni węgla PG Silesia w Czechowicach-Dziedzicach, zamierza wspó...
Zarówno Microsoft jak i Meta opublikowały lepsze wyniki za drugi kwartał, niż oczekiwano. Ich akcje mocno zyskiw...
Po 22 latach zrezygnował ze stanowiska prezesa Amiki, choć nadal jest głównym akcjonariuszem spółki. W pożegnaln...
W piątek ma wreszcie zostać podpisana umowa na zakup kolejnych 180 czołgów K2 i 80 pojazdów towarzyszących. Jej...
W piątek ma być zawarta umowa na kolejne 180 czołgów K2. Jej realizacja oznacza, że w 2030 r. będziemy posiadać...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas