Koncerny motoryzacyjne zwiększają wydatki na reklamę

Miliony na reklamę przyspieszą sprzedaż przed możliwą podwyżką.

Publikacja: 14.02.2016 21:00

Koncerny motoryzacyjne zwiększają wydatki na reklamę

Foto: Bloomberg

Koncerny samochodowe mocno zwiększyły sezonowe wydatki na reklamę. Według wyliczeń domu mediowego Value Media opartej na danych firmy Kantar wartość reklam Audi wzrosła w grudniu 2015 r. do 11 mln zł w porównaniu z niecałymi 7 mln zł w tym miesiącu rok wcześniej. Reklamy Renault warte były 10,5 mln zł, blisko dwa razy tyle co w grudniu 2014 r. Z kolei o połowę zwiększyła się wartość reklam Toyoty, przekraczając w ostatnim miesiącu ub.r. 12 mln zł.

Pozostało 89% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Szef PSE: Polska energetyka potrzebuje lepszej koordynacji działań
Biznes
Menedżerowie kluczowych spółek: bilans akcesji do UE jest korzystny
Biznes
Polska po akcesji do UE stała się potęgą w produkcji sprzętu AGD
Biznes
Volkswageny w miejsce polonezów. Polacy mają jednak wciąż mało samochodów
Materiał Promocyjny
20 lat Polski Wschodniej w Unii Europejskiej
Materiał Promocyjny
Wsparcie dla beneficjentów dotacji unijnych, w tym środków z KPO