Dzięki niej klient może odebrać zamówienie w wyznaczonym przez siebie paczkomacie InPost. Z takiego rozwiązania korzystają np. odbiorcy, którzy chcą przekierować paczkę, bo na skutek zmiany planów nie może spotkać się z kurierem. – Z satysfakcją przyjmujemy dane potwierdzające zapotrzebowanie na Przekierowanie Dynamiczne Paczek, które zapewnia naszym klientom wygodny odbiór zamówionych towarów. Szeroki zakres świadczonych usług logistycznych i możliwość modyfikacji kanału dostawy przez odbiorcę w czasie rzeczywistym to najważniejsze aspekty naszej zintegrowanej, unikalnej oferty. Wdrożenie wielokanałowej dostawy towarów jest jednym z kluczowych założeń InPost i w mojej ocenie to właśnie w tym kierunku będzie zmierzał cały sektor logistyczny – komentuje Sebastian Anioł, prezes InPostu.
Jak wynika z badań, 93 proc. użytkowników nowej usługi kurierskiej ocenia ją dobrze lub bardzo dobrze. Wśród kluczowych kwestii mających wpływ na ocenę rozwiązania konsumenci najczęściej wskazywali szybkość, terminowość oraz poziom obsługi kuriera.