Duże zainteresowanie nową usługą InPostu

Już 25 proc. przesyłek kurierskich realizowanych przez InPost jest przekierowywana do paczkomatów lub Punktów Obsługi Klienta tej firmy. To nowa usługa, tzw. Przekierowanie Dynamiczne Paczek, która jest darmowa.

Publikacja: 15.02.2016 11:05

Duże zainteresowanie nową usługą InPostu

Foto: materiały prasowe

Dzięki niej klient może odebrać zamówienie w wyznaczonym przez siebie paczkomacie InPost. Z takiego rozwiązania korzystają np. odbiorcy, którzy chcą przekierować paczkę, bo na skutek zmiany planów nie może spotkać się z kurierem. – Z satysfakcją przyjmujemy dane potwierdzające zapotrzebowanie na Przekierowanie Dynamiczne Paczek, które zapewnia naszym klientom wygodny odbiór zamówionych towarów. Szeroki zakres świadczonych usług logistycznych i możliwość modyfikacji kanału dostawy przez odbiorcę w czasie rzeczywistym to najważniejsze aspekty naszej zintegrowanej, unikalnej oferty. Wdrożenie wielokanałowej dostawy towarów jest jednym z kluczowych założeń InPost i w mojej ocenie to właśnie w tym kierunku będzie zmierzał cały sektor logistyczny – komentuje Sebastian Anioł, prezes InPostu.

Odbierz 20 zł zniżki - wybierz Płatności Powtarzalne

Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne. Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu
Biznes
Po ostatnich awariach X Elon Musk obiecuje powrót do pracy w swoich firmach 24/7
Biznes
Czarnogórskie biznesy Olega Deripaski. Sankcje są, ale układy też
Biznes
Demograficzne wyzwania Polski: dzietność, migracje i przyszłość gospodarki
Biznes
Dodatkowe 26 mld zł na obronność zatwierdzone. Zgoda KE dla Polski
Biznes
Adam Bodnar i Leszek Balcerowicz na konferencji TEP