Reklama

Szef stylistów w General Motors emerytem

Szef działu globalnego projektowania pojazdów w General Motors, Ed Welburn odejdzie na emeryturę 1 lipca i zastąpi go Michael Simcoe pracujący w koncernie od 33 lat

Aktualizacja: 09.04.2016 14:42 Publikacja: 09.04.2016 14:11

Szef stylistów w General Motors emerytem

Foto: Bloomberg

Welburn (65 lat) kierował tym działem od 2003 4, wśród jego zasług jest rozwinięcie tej działalności na 10 ośrodków projektowania w 7 krajach. — Wprowadzał wśród naszych projektantów kulturę twórczości, dbania o klienta, co pozwoliło wzmocnić nasze marki — stwierdziła o nim prezes Mary Barra.

M. Simcoe (58) był wiceprezesem GM ds. międzynarodowej stylistyki, od 2014 r. pracował w Australii i Korei. Będzie siódmym szefem działu stylistyki, stanowisko to istnieje od ok. 90 lat. Do koncernu trafił w 1983 r. jako projektant australijskiej marki Holden, w 2003 r. awansował na głównego projektanta GM w regionie Azji-Pacyfiku. W 2004 r. objął stanowisko dyrektora stylizacji wnętrza pojazdów w Ameryce Płn. Uczestniczył w pracach nad GMC Terrain, Buick LaCrosse. Chevrolet Camaro i Equinos oraz Cadillac CTS. Ostatnio kierował pracami stylistycznymi przy samochodzie koncepcyjnym Buick Avenir.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
SoftBank sprzedaje akcje Nvidii. Zainwestuje miliardy w sztuczną inteligencję
Biznes
Warren Buffett przekazuje miliardy i stanowisko CEO. Nadchodzi nowa era Berkshire
Biznes
Rodzina Trumpów miała finansowo udany rok
Biznes
Biznes potrzebuje imigrantów, Shein pod ostrzałem Francji, Trump pomnaża majątek
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Biznes
Zachodnie koncerny znów rejestrują swoje marki w Rosji. Dlaczego to robią?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama