Toyota zwiększa sprzedaż hybryd

Samochody hybrydowe cieszą się na europejskich rynkach coraz większą popularnością. Największym dostawcą tego typu aut jest Toyota, która w pierwszym kwartale zwiększyła europejską sprzedaż hybryd o 38 proc.

Publikacja: 17.04.2016 13:14

Toyota zwiększa sprzedaż hybryd

Foto: materiały prasowe

W sumie na 241,6 tys. sprzedanych w całej Europie samochodów Toyoty, z salonów japońskiego producenta wyjechało ponad 71,7 tys. aut z napędem hybrydowym. W rezultacie udział hybryd w sprzedawanych toyotach wzrósł w pierwszym kwartale o 6 punktów procentowych w porównaniu do pierwszych trzech miesięcy ubiegłego roku.

- Nowy RAV4 Hybrid osiągnął w pierwszych miesiącach roku doskonałe wyniki sprzedaży, podobnie Auris Hybrid i Yaris Hybrid. Do grona hybrydowych bestsellerów dołączył już także nowy Prius – powiedział Matt Harrison, wiceprezydent ds. sprzedaży Toyota Motor Europe. Paleta dostępnych aut ma być wkrótce rozszerzona. U dealerów pojawi się nowy Hilux. - Jesteśmy przekonani, że 2016 przyniesie naszej marce kolejne sukcesy – dodał Harrison.

„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Biznes
Ministerstwo obrony wyda ponad 100 mln euro na modernizację samolotów transportowych
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy, o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca