Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.05.2016 19:15 Publikacja: 05.05.2016 19:15
Foto: Fotorzepa, Grzegorz Hawalej null Grzegorz Hawalej
Jednostki do Mercedesów będą co prawda pierwsza produkcją segmentu premium, ale fabryk silników mamy już klika. To zakłady General Motors Manufacturing Poland w Tychach produkujące dla Opla, fabryka w Jelczu-Laskowicach należąca do Toyoty, zakłady w Wałbrzychu dostarczające silniki miejskich modeli Toyoty, Citroena i Peugeota oraz znajdująca się w Polkowicach fabryka silników będąca własnością Volkswagena. Według branżowej firmy analitycznej AutomotiveSuppliers.pl, w 2015 roku wartość eksportu silników wysokoprężnych (benzynowe liczone są razem z częściami i komponentami do produkcji aut) przekroczyła 2 mld euro.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Donald Trump zaostrza retorykę wobec BRICS, polskie firmy wyróżniają się w regionie pod względem adopcji AI, a r...
Spółka, która startowała jako krajowy dostawca kart sportowych, w ostatnich latach przekształca się w międzynaro...
Niektóre playlisty Spotify od dawna są solą w oku tureckich władz. Tytuły są prowokacyjne i obraźliwe, dlatego t...
Unia i Chiny zaostrzają retorykę handlową po wizycie chińskiego ministra spraw zagranicznych. W Polsce pojawia s...
Kolejne już w Rosji zagrabienie prywatnego majątku przez reżim. Tym razem chodzi o producenta złota. Działania K...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas