Reklama
Rozwiń
Reklama

Suzuki to kolejna po Volkswagenie i Mitsubishi spółka motoryzacyjna, która przyznała się do oszukiwania klientów

Suzuki przyznało się, że zaniżało wyniki spalania swoich aut. To kolejny producent, który przyznaje, że oszukiwał konsumentów.

Aktualizacja: 19.05.2016 07:50 Publikacja: 18.05.2016 22:00

Dla Suzuki sytuacja nie jest bardzo groźna, bo to firma bardzo bogata. Głównym rynkiem są Indie

Dla Suzuki sytuacja nie jest bardzo groźna, bo to firma bardzo bogata. Głównym rynkiem są Indie

Foto: materiały prasowe

Jak na razie poza wszelkimi podejrzeniami są Toyota, Mazda, Ford, Volvo, BMW i Honda – ich aut nie chcieli badać nawet najbardziej zagorzali ekolodzy.

Renault i Fiat wprowadziły własne regulacje po testach. Daimler przeprowadził je z własnej woli.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

Dodatkowe -10% na BLACK WEEK

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Week - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Dziennikarka „Rzeczpospolitej” i „Parkietu” wyróżniona nagrodą „ESG Angels”
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
InPost wspiera polską AI, słabe kredyty w Polsce i kłopoty rosyjskich firm
Biznes
Jak skutecznie budować długofalową siłę marki
Biznes
Centra handlowe jako przestrzeń dla młodych
Biznes
Kluczowa rola nauki i biznesu w zapewnianiu bezpieczeństwa
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama