Reklama

Suzuki to kolejna po Volkswagenie i Mitsubishi spółka motoryzacyjna, która przyznała się do oszukiwania klientów

Suzuki przyznało się, że zaniżało wyniki spalania swoich aut. To kolejny producent, który przyznaje, że oszukiwał konsumentów.

Aktualizacja: 19.05.2016 07:50 Publikacja: 18.05.2016 22:00

Dla Suzuki sytuacja nie jest bardzo groźna, bo to firma bardzo bogata. Głównym rynkiem są Indie

Dla Suzuki sytuacja nie jest bardzo groźna, bo to firma bardzo bogata. Głównym rynkiem są Indie

Foto: materiały prasowe

Jak na razie poza wszelkimi podejrzeniami są Toyota, Mazda, Ford, Volvo, BMW i Honda – ich aut nie chcieli badać nawet najbardziej zagorzali ekolodzy.

Renault i Fiat wprowadziły własne regulacje po testach. Daimler przeprowadził je z własnej woli.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times

Kup roczną subskrypcję RP.PL i ciesz się dostępem do The New York Times!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Materiał Promocyjny
System Arche dostępny też dla drobnych inwestorów. Wystarczy 10 tys. zł
Biznes
Nadchodzi Europejski Kongres Gospodarczy 2026. Dialog w centrum uwagi
Biznes
Szybka decyzja Londynu. Aktywa z lodówki trafią na Ukrainę
Biznes
„Lex Huawei” po pierwszym czytaniu w Sejmie. Są wyniki głosowania
Materiał Promocyjny
Startupy poszukiwane — dołącz do Platform startowych w Polsce Wschodniej i zyskaj nowe możliwości!
Biznes
Elektryfikacja flot do 2030? Australia odcina młodych od social mediów
Materiał Promocyjny
Jak rozwiązać problem rosnącej góry ubrań
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama