Reklama
Rozwiń
Reklama

Suzuki to kolejna po Volkswagenie i Mitsubishi spółka motoryzacyjna, która przyznała się do oszukiwania klientów

Suzuki przyznało się, że zaniżało wyniki spalania swoich aut. To kolejny producent, który przyznaje, że oszukiwał konsumentów.

Aktualizacja: 19.05.2016 07:50 Publikacja: 18.05.2016 22:00

Dla Suzuki sytuacja nie jest bardzo groźna, bo to firma bardzo bogata. Głównym rynkiem są Indie

Dla Suzuki sytuacja nie jest bardzo groźna, bo to firma bardzo bogata. Głównym rynkiem są Indie

Foto: materiały prasowe

Jak na razie poza wszelkimi podejrzeniami są Toyota, Mazda, Ford, Volvo, BMW i Honda – ich aut nie chcieli badać nawet najbardziej zagorzali ekolodzy.

Renault i Fiat wprowadziły własne regulacje po testach. Daimler przeprowadził je z własnej woli.

Pozostało jeszcze 95% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Za mało kobiet w zarządach, kryzys ofert IT w UE, Trump znosi cła na żywność
Biznes
Tak Unia Europejska pomaga Putinowi. Polska niechlubnym liderem
Biznes
Miliardy dla startupów, UE uderza w eksport Chin i walka z korupcją w Kijowie
Biznes
Afera korupcyjna na Ukrainie, tania energia, Pekin puszcza oko do Madrytu
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Biznes
Sebastian Kondracki: Bielik AI ma już milion pobrań. I w żadnym wypadku nie jest na sprzedaż
Opinie Ekonomiczne
USA kontra Chiny: półprzewodniki jako pole bitwy?
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama