Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 14.09.2016 06:37 Publikacja: 13.09.2016 20:30
Foto: Bloomberg
Liderem produkcji pozostaje FCA poland, drugi jest GMMP w Gliwicach
Foto: Rzeczpospolita
Holden Astra będzie kolejnym, po kabriolecie Cascada, Astrze GTC i sportowej Astrze VXR, jaki trafi na te dwa rynki. Tegoroczne perspektywy gliwickiej fabryki, której cztery miesiące temu stuknęło 20 lat od podpisania umowy o budowie, wyglądają wyjątkowo dobrze. To efekt astry, na którą od rozpoczęcia produkcji złożono w Europie ponad 250 tys. zamówień. Auto jest eksportowane także do USA – od jesieni ub. roku trafia tam kabriolet pod marką Buick Cascada. – W tym roku z fabryki wyjedzie więcej samochodów niż rekordowe 187 tys. z roku 2007 – zapowiadał Andrzej Korpak, dyrektor generalny General Motors Manufacturing Poland na majowym spotkaniu w gliwickim ratuszu z okazji 20-lecia podpisania umowy inwestycyjnej z General Motors.
W Europie sprzęt wojskowy kupujemy w małych ilościach od krajowych dostawców, więc mogą oni dyktować naprawdę wy...
Atak Iranu, Ormuz i bezpieczeństwo energetyczne, brytyjska strategia przemysłowa
Ministerstwo Finansów deklaruje, że ostateczne rozwiązanie dotyczące raportów kwartalnych wypracuje na podstawie...
Długą listę pomysłów na rozruszanie oszczędności gospodarstw domowych i przesunięcie ich na rynek kapitałowy pok...
VELUX Polska, obchodząca w tym roku 35-lecie obecności na rynku jest jedną z tych firm, które współtworzyły polską branżę budowlaną. Od podstaw budowała kategorię użytkowych poddaszy, inwestując w przemysł, rozwijając lokalnych dostawców i kształtując standardy zrównoważonego rozwoju.
Mimo zarzutów do poprzedniego rządu o zaniedbanie tematu czy wręcz zdradę, obecnie nie jest prowadzona procedura...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas