Aktualizacja: 30.10.2016 14:42 Publikacja: 30.10.2016 14:42
Foto: Bloomberg
Hyundai oświadczył, że zgodził się zadośćuczynić roszczeniom w zakresie ochrony interesów konsumentów, ale nie przyznał się do naruszenia jakichkolwiek ustaw. Grzywna 41,2 mln dolarów pokrywa koszty prowadzenia śledztwa prowadzonego przez prokuraturę — dodał Hyundai. Kia wyraziła zadowolenie, że ma tę kwestię już za sobą.
W 2014 r. rząd USA wymierzył obu firmom samochodowym karę 350 mln dolarów za zawyżanie danych o oszczędnym zużyciu paliwa (w Stanach obowiązuje systemom podawania liczby mil, jakie auto przejedzie na galonie paliwa). Na mocy porozumienia obie firmy, które sprzedały w Stanach 1,2 mln samochodów osobowych i pojazdów sportowo-użytkowych, zapłaciły 100 mln dolarów, ok. 50 mln przeznaczyły na zapobieganie podobnym przypadkom i przyznały zryczałtowane kredyty związane z emisjami na ponad 200 mln dolarów. Ponadto zgodziły się w 2013 r. zapłacić 395 mln dolarów właścicielom pojazdów, aby zaspokoić ich roszczenia.
Zamrożone na terenie Wspólnoty gotówka i papiery wartościowe oligarchów objętych sankcjami oraz rosyjskich państ...
Telewizja Russia Today - propagandowa tuba rosyjskiego reżimu, dostała w minionym roku rekordową kwotę pieniędzy...
Już trzy czwarte firm w Unii osiągnęło w 2024 r. co najmniej podstawowy poziom wykorzystania technologii cyfrowy...
Upadłe Rafako i Hutę Częstochowa dotychczas łączył jeden, wspólny sposób ratowania poprzez udział spółek Skarbu...
Warunków przyspieszenia transformacji technologicznej nad Wisłą jest wiele. Potrzebne są inwestycje w pracowników, w tym ich szkolenia, ale też dbałość o zdrowie. Nieodzowne są też ułatwienia natury prawnej i jak zawsze – finansowanie.
Blisko połowa Polaków nie widzi swojej drogi zawodowej w prowadzeniu własnego biznesu, choć ponad 80 proc. uważa...
My jesteśmy gotowi na wszystkie scenariusze. Wprowadziliśmy wiele nowych modeli samochodów osobowych, w tym SUV-y, crossovery i auta sportowe. Mamy też pojazdy użytkowe dla wszystkich rodzajów działalności – mówi Attila Szabó, prezes i dyrektor zarządzający Ford Polska.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas