Aktualizacja: 19.12.2016 17:20 Publikacja: 19.12.2016 16:58
Rafał Brzoska, prezes grupy Integer
Foto: Fotorzepa/Robert Gardziński
W mediach, na forach internetowych i w portalach społecznościowych pojawia się wiele sygnałów od klientów, którzy korzystają z usług InPostu (spółka-córka Integera) i narzekają ich jakość i nieterminowość dostaw. Skąd takie problemy?
A jaka jest skala tego problemu? Ile jest takich skarg?
Zełenski gotów do rozmów z Putinem w Stambule, polska branża meblarska pogrążona w długach, a Polska i Francja p...
Chatboty ze sztuczną inteligencją zmieniają sposób wydobywania informacji z internetu. Zachwiały pozycją najpopu...
Rząd Wielkiej Brytanii ogłosił „największy w historii” pakiet sankcji antyrosyjskich. Jego celem jest zwiększeni...
Zgodnie z oczekiwaniami nowym prezesem Polskiej Grupy Zbrojeniowej został Adam Leszkiewicz. Wygrał konkurs, któr...
Adam Leszkiewicz zrezygnował z pełnienia funkcji prezesa zarządu Grupy Azoty - podała spółka. Leszkiewicz w złoż...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas