Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 24.04.2017 11:16 Publikacja: 24.04.2017 10:23
Foto: 123rf.com
Coraz częściej sprawdzamy przy zakupach, czy dany towar wyprodukowano w Polsce. Zwracamy też uwagę na informacje o krajowym pochodzeniu produktów czy usług - wynika z najnowszego raportu agencji Open Research, która drugi rok z rzędu zbadała poziom patriotyzmu konsumenckiego Polaków. Badanie, które na przełomie marca i kwietnia br. objęło 800 osób dowodzi, że nasz patriotyzm z roku na rok rośnie.
O ile w ubiegłym roku 64 proc. ankietowanych czuło się zachęconych do zakupu polskością danej marki, to w tym roku ta grupa urosła do 73 proc. Jednocześnie – do 27 proc. - (też o 9 pkt. proc.) zmniejszył się udział tych, dla których krajowe pochodzenie produktu czy usługi nie ma znaczenia albo zniechęca do wyboru. Aż dwóch na trzech ankietowanych sprawdza kraj pochodzenia produktu na metce.
Ukraina uderza w rosyjskie lotniska, dosięgając Syberii. Ekonomiści ostrzegają przed fiskalnym kryzysem w Polsce...
Międzynarodowe Forum Rolnictwa Regeneratywnego BIO_REACTION 2025 odbędzie się już 12 czerwca br. w Pierzchnie koło Kórnika.
Niektóre europejskie firmy coraz bardziej obawiają się wysyłania swoich pracowników do USA. Powodem jest niestab...
Rolls-Royce, odznaki Blue Peter i mozaika od Zełenskiego – to tylko niektóre z prezentów, jakie według danych Pa...
Taylor Swift wykupiła prawa do oryginalnych nagrań swoich pierwszych sześciu albumów studyjnych. Jak wymieniła,...
W Paryżu pokazany został niezwykły smartfon – realme GT 7 Dream Edition – który powstał w wyniku współpracy realme i Aston Martin Formula One® Team. To prawdziwy zabójca flagowców 2025 roku.
Zrównoważony rozwój staje się kluczowym elementem strategii biznesowej wielu polskich firm. Właściciele małych i...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas