Tylko 9 zł z Płatnościami powtarzalnymi
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 25.05.2017 11:46 Publikacja: 25.05.2017 11:24
Foto: Bloomberg
Na poziomie grupy były one wyższe o ponad 35 proc. w stosunku do IV kw. 2016 r. - Pomimo, że premiera nowej gry miała miejsce dopiero w końcówce pierwszego kwartału udało się nam znacząco zwiększyć sprzedaż wobec ostatniego kwartału 2016 r. To efekt dobrego przyjęcia gry „Highway Getaway" oraz wzrostu przychodów z „Real Boxing" - tłumaczy Remigiusz Kościelny, prezes Vivid Games.
Mimo, że sprzedaż odbiega jeszcze od wyniku za analogiczny okres roku ubiegłego, jest on przekonany, że kolejne kwartały przyniosą stabilizację wyników ze skokowym wzrostem w IV kw. Wówczas spółka planujemy premiery dwóch dużych produkcji: „Metal Fist" i „Outer Pioneer".
Mamy szansę być liderem w Europie pod względem klimatu dla przedsiębiorczości. Możemy to osiągnąć dzięki deregul...
Czy w coraz bardziej zautomatyzowanym świecie, gdzie sztuczna inteligencja staje się kluczową przewagą konkurenc...
Chiński gest dobrej woli przed rozmowami z USA, polski biznes coraz śmielej sięga po sztuczną inteligencję, a pr...
Polacy są gotowi odsunąć planowane wcześniej duże wydatki i ograniczyć wydatki codzienne, by latem wyjechać na w...
Prezydent USA nie jest zainteresowany rozmową z Elonem Muskiem – oświadczył w piątek urzędnik Białego Domu. Zdra...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas