Dostęp na ROK tylko za 79zł z Płatnościami powtarzalnymi BLIK
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 18.07.2017 12:44 Publikacja: 18.07.2017 12:44
Foto: Bloomberg
Firma z Boulogne-Billancourt zbiera owoce kompleksowego odnowienia gamy pod kierunkiem głównego stylisty Laurensa van der Ackera, który pracuje w Renault od 8 lat. Na lepszą sprzedaż wpłynął także wzrost popytu w Europie na auta taniej marki Dacia, a ostatnio sukces mini-SUV-a Captur. Szef pionu sprzedaży Thierry Koskas przyznał, że „nasza strategia odnowy gamy i ekspansji geograficznej daje w dalszym ciągu efekty".
Osiągnięta dynamika jest 4-krotnie większa od wzrostu światowego rynku o 2,6 proc. Marka Renault odnotowała postęp sprzedaży o 9,7 proc., Renault Samsung Motors o 12,5, Dacia o 11,8 i Lada o 12,2. Udział rynkowy całej grupy zwiększył się o 0,3 pkt proc. do 4,1 proc.
Już wkrótce liczba samochodów elektrycznych na polskich drogach sięgnie 100 tys. Choć to zaledwie jedna dziesiąt...
Do Inowrocławia dotarły trzy z ośmiu leasingowanych od USA śmigłowców szturmowych. To przygotowanie na dostawy a...
W Unii Europejskiej nie uda się zrealizować celów zakładających, że w 2030 r. każdy jest w zasięgu światłowodowe...
Teheran deklaruje gotowość do zakończenia wojny z Izraelem, polskie firmy osiągają rekord w terminowym regulowan...
Polski bank z wyróżnieniem w kategorii Metaverse. Międzynarodowe jury doceniło innowacyjną kampanię Pekao dla młodych klientów.
Niespłacone długi jednoosobowych działalności gospodarczych urosły aż o pół miliarda złotych w zaledwie rok.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas