Ekskluzywna, odświeżona edycja, pod tytułem „Layers of Fear: Legacy", zadebiutuje na rozpoczynających się w czwartek Tokyo Games Show - najważniejszych japońskich targach branżowych. Przy tej okazji przedstawiciele BlooberTeam spotkają się z firmą Nintendo w jej siedzibie w Kioto.

- Możemy pochwalić się bardzo dobrą promocją „Layers of Fear: Legacy" na tegorocznych Tokyo Games Show - mówi Piotr Babieno, prezes BlooberTeam. - Na Nintendo Switch udostępnimy grę w nowej odsłonie naszym potencjalnym partnerom biznesowym i dziennikarzom branżowym - dodaje.

Zremasterowana gra krakowskiej spółki jest świetnie widoczna na wydarzeniu w Tokio – m.in. dzięki wielkiemu banerowi z „Layers of Fear: Legacy" wyeksponowanemu przez organizatorów przy wejściu na targi.

Nintendo Switch jest jedną z głównych atrakcji Tokyo Games Show. Najnowsze analizy wskazują, że hybrydowa konsola może trafić nawet do 130 mln graczy na świecie przez cały okres życia urządzenia, co kształtuje sprzedaż na poziomie od 13 do 31 mln sztuk konsol rocznie. Dotychczas sprzedało się ok. 9 mln sztuk gier na rynku, który globalnie oferuje zaledwie 100-150 tytułów na Switcha.

- Moment wydania tytułu na konsolę Nintendo jest doskonały nie tylko ze względu na stale rosnącą sprzedaż urządzenia, lecz także z powodu wciąż niewielkiej liczby dostępnych gier szczególnie z gatunku, w którym się specjalizujemy. Jako fan Nintendo doskonale pamiętam sukcesy gier takich jak „Resident Evil", „Fatal Frame" czy „Eternal Darkness" i jestem przekonany, że wielu posiadaczy nowej konsoli twórców Mario, czeka na produkcje takie, jak nasza - podsumowuje Piotr Babieno.

„Layers of Fear: Legacy" jest tytułem dedykowanym ekskluzywnie najnowszej konsoli Nintendo. Wydawcą został Aspyr Media - partner strategiczny Bloober Team. Współpraca obejmie dystrybucję cyfrową gry na terytorium całego świata i pudełkową w wybranych regionach. Tokyo Game Show potrwają do 24 września.