Reklama

BlooberTeam z grą na Nintendo Switch

Krakowski producent gier z gatunku horror psychologiczny pokaże grywalną wersję swojego hitu „Layers of Fear" na platform Nintendo Switch.

Aktualizacja: 20.09.2017 12:06 Publikacja: 20.09.2017 11:06

BlooberTeam z grą na Nintendo Switch

Foto: Fotorzepa, Michał Duszczyk

Ekskluzywna, odświeżona edycja, pod tytułem „Layers of Fear: Legacy", zadebiutuje na rozpoczynających się w czwartek Tokyo Games Show - najważniejszych japońskich targach branżowych. Przy tej okazji przedstawiciele BlooberTeam spotkają się z firmą Nintendo w jej siedzibie w Kioto.

- Możemy pochwalić się bardzo dobrą promocją „Layers of Fear: Legacy" na tegorocznych Tokyo Games Show - mówi Piotr Babieno, prezes BlooberTeam. - Na Nintendo Switch udostępnimy grę w nowej odsłonie naszym potencjalnym partnerom biznesowym i dziennikarzom branżowym - dodaje.

Zremasterowana gra krakowskiej spółki jest świetnie widoczna na wydarzeniu w Tokio – m.in. dzięki wielkiemu banerowi z „Layers of Fear: Legacy" wyeksponowanemu przez organizatorów przy wejściu na targi.

Nintendo Switch jest jedną z głównych atrakcji Tokyo Games Show. Najnowsze analizy wskazują, że hybrydowa konsola może trafić nawet do 130 mln graczy na świecie przez cały okres życia urządzenia, co kształtuje sprzedaż na poziomie od 13 do 31 mln sztuk konsol rocznie. Dotychczas sprzedało się ok. 9 mln sztuk gier na rynku, który globalnie oferuje zaledwie 100-150 tytułów na Switcha.

- Moment wydania tytułu na konsolę Nintendo jest doskonały nie tylko ze względu na stale rosnącą sprzedaż urządzenia, lecz także z powodu wciąż niewielkiej liczby dostępnych gier szczególnie z gatunku, w którym się specjalizujemy. Jako fan Nintendo doskonale pamiętam sukcesy gier takich jak „Resident Evil", „Fatal Frame" czy „Eternal Darkness" i jestem przekonany, że wielu posiadaczy nowej konsoli twórców Mario, czeka na produkcje takie, jak nasza - podsumowuje Piotr Babieno.

Reklama
Reklama

„Layers of Fear: Legacy" jest tytułem dedykowanym ekskluzywnie najnowszej konsoli Nintendo. Wydawcą został Aspyr Media - partner strategiczny Bloober Team. Współpraca obejmie dystrybucję cyfrową gry na terytorium całego świata i pudełkową w wybranych regionach. Tokyo Game Show potrwają do 24 września.

Biznes
Producenci napojów uciekają z systemu kaucyjnego
Biznes
Donald Trump traci cierpliwość. Nowe sankcje na Rosję na horyzoncie
Biznes
Gwarancje dla Ukrainy, AI ACT hamuje rozwój, zwrot Brukseli ws. aut spalinowych
Biznes
Polskie firmy chcą zamrożenia AI Act
Biznes
Nowe technologie nieodłączną częścią biznesu
Materiał Promocyjny
Lojalność, która naprawdę się opłaca. Skorzystaj z Circle K extra
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama