Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Aktualizacja: 25.11.2019 16:40 Publikacja: 25.11.2019 15:17
Foto: Bloomberg
Grupa LVMH szukała od lat sposobów zwiększenia obecności na rynku amerykańskim. Na początku października złożyła wstępną nie zobowiązującą ofertę największej na świecie grupie jubilerskiej, rozreklamowanej filmem Blake Edwardsa „Śniadanie u Tiffany'ego" z 1961 r. z Audrey Hepburn w głównej roli — podał Reuter za jednym informatorem.
Teraz grupa LVMH zaaprobowała po 135 dolarów w gotówce za akcję, co oznacza premię 7,5 proc. wobec kursu zamknięcia z piątku, jest o 50 proc. wyższa od tej sprzed okazania przez Francuzów zainteresowania kupnem. LVMH ma nadzieję sfinalizować operację w połowie 2020 r. Grupa Bernarda Arnault osiąga główne zyski ze sprzedaży modnej konfekcji i dodatków. Ten zakup pozwoli wzmocnić jej najmniej ważny dział zegarków i biżuterii (Bulgari, Tag Heuer), który obecnie rozwija się najbardziej dynamicznie.
Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Czytaj, to co ważne.
Polska inwestuje w obronność i produkcję amunicji, ceny mieszkań w Polsce rosną najszybciej w Europie, a złoto p...
Mam dla Polski dwie recepty: deregulację prawa i innowacje w gospodarce – mówi dr n. med. Małgorzata Adamkiewicz...
Europa chce uniezależnić się od zewnętrznych dostawców. Inicjatywa STEP czyli Platforma na rzecz Technologii Str...
Chiny wzmacniają wpływy w Eurazji, polska gospodarka rośnie dzięki konsumpcji, a wymiana handlowa Unii Europejsk...
Rusza XXXIII Międzynarodowy Salon Przemysłu Obronnego. Tegoroczna edycja pobije dotychczasowe rekordy.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas