Współpraca Forda z Alibabą

Alibaba Group Holding podpisała z Fordem umowę o zbadaniu możliwości współpracy w takich dziedzinach, jak przetwarzanie danych w chmurze, sztuczna inteligencja, łączność z internetem i handel detaliczny. Może to doprowadzić do uruchomienia sprzedaży amerykańskich samochodów przez chińską platformę Tmall.

Aktualizacja: 11.12.2017 10:53 Publikacja: 11.12.2017 10:49

Współpraca Forda z Alibabą

Foto: Bloomberg

Alibaba podała, że jej platforma reklamowa Alimama i jej system operacyjny AliOS znajdą się w gronie filii, które bedą pracować z Fordem na podstawie 3-letniej umowy. Jedną z rozważanych możliwości jest uruchomienie sprzedaży samochodów Forda w Tmall — podała rzeczniczka Alibaby.

„Porozumienie zmierza do zbadania nowych dróg ustalania form kupowania i posiadania pojazdów przez konsumentów, a takie sposobów wykorzystania kanałów cyfrowych do wyszukiwania nowych możliwości w handlu detalicznym” — stwierdza komunikat Alibaby. Chińska firma handlu elektronicznego i koncern z USA uruchomią początkowo pilotażowe badanie nowych możliwości handlowych.

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Stare telefony działają cuda! Dołącz do akcji T-Mobile i Szlachetnej Paczki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Polski rynek akcji – optymistyczne prognozy na 2025 rok
Biznes
Eksport polskiego uzbrojenia ma być prostszy
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Jak skutecznie chronić rynek Unii Europejskiej