Współpraca Forda z Alibabą

Alibaba Group Holding podpisała z Fordem umowę o zbadaniu możliwości współpracy w takich dziedzinach, jak przetwarzanie danych w chmurze, sztuczna inteligencja, łączność z internetem i handel detaliczny. Może to doprowadzić do uruchomienia sprzedaży amerykańskich samochodów przez chińską platformę Tmall.

Aktualizacja: 11.12.2017 10:53 Publikacja: 11.12.2017 10:49

Współpraca Forda z Alibabą

Foto: Bloomberg

Alibaba podała, że jej platforma reklamowa Alimama i jej system operacyjny AliOS znajdą się w gronie filii, które bedą pracować z Fordem na podstawie 3-letniej umowy. Jedną z rozważanych możliwości jest uruchomienie sprzedaży samochodów Forda w Tmall — podała rzeczniczka Alibaby.

„Porozumienie zmierza do zbadania nowych dróg ustalania form kupowania i posiadania pojazdów przez konsumentów, a takie sposobów wykorzystania kanałów cyfrowych do wyszukiwania nowych możliwości w handlu detalicznym” — stwierdza komunikat Alibaby. Chińska firma handlu elektronicznego i koncern z USA uruchomią początkowo pilotażowe badanie nowych możliwości handlowych.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Biznes
Londyn uderza w Moskwę największymi sankcjami w historii
Biznes
Nowy prezes PGZ przyszedł z Grupy Azoty
Biznes
Prezes Grupy Azoty rezygnuje z funkcji
Biznes
Umowa USA-Wielka Brytania gotowa. UE zniecierpliwiona. Nowy papież z Ameryki
Biznes
Cyfrowa rewolucja w samorządach
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem