Reklama

Współpraca Forda z Alibabą

Alibaba Group Holding podpisała z Fordem umowę o zbadaniu możliwości współpracy w takich dziedzinach, jak przetwarzanie danych w chmurze, sztuczna inteligencja, łączność z internetem i handel detaliczny. Może to doprowadzić do uruchomienia sprzedaży amerykańskich samochodów przez chińską platformę Tmall.

Aktualizacja: 11.12.2017 10:53 Publikacja: 11.12.2017 10:49

Współpraca Forda z Alibabą

Foto: Bloomberg

Alibaba podała, że jej platforma reklamowa Alimama i jej system operacyjny AliOS znajdą się w gronie filii, które bedą pracować z Fordem na podstawie 3-letniej umowy. Jedną z rozważanych możliwości jest uruchomienie sprzedaży samochodów Forda w Tmall — podała rzeczniczka Alibaby.

„Porozumienie zmierza do zbadania nowych dróg ustalania form kupowania i posiadania pojazdów przez konsumentów, a takie sposobów wykorzystania kanałów cyfrowych do wyszukiwania nowych możliwości w handlu detalicznym” — stwierdza komunikat Alibaby. Chińska firma handlu elektronicznego i koncern z USA uruchomią początkowo pilotażowe badanie nowych możliwości handlowych.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Biznes
System kaucyjny w pytaniach i odpowiedziach. Wyjaśniamy, jak to działa
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Biznes
Zmiany we władzach Elektrimu. Wieloletnia menedżerka zamiast Zygmunta Solorza
Materiał Partnera
Jak Veolia dekarbonizuje polskie ciepło
Biznes
Rekord na kolei i czeska konkurencja, rząd Francji ocalał, atak na CCC
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Biznes
Oligarcha stracił superjacht. Złoty fortepian odpłynął w siną dal
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama