Reklama
Rozwiń
Reklama

Współpraca Forda z Alibabą

Alibaba Group Holding podpisała z Fordem umowę o zbadaniu możliwości współpracy w takich dziedzinach, jak przetwarzanie danych w chmurze, sztuczna inteligencja, łączność z internetem i handel detaliczny. Może to doprowadzić do uruchomienia sprzedaży amerykańskich samochodów przez chińską platformę Tmall.

Aktualizacja: 11.12.2017 10:53 Publikacja: 11.12.2017 10:49

Współpraca Forda z Alibabą

Foto: Bloomberg

Alibaba podała, że jej platforma reklamowa Alimama i jej system operacyjny AliOS znajdą się w gronie filii, które bedą pracować z Fordem na podstawie 3-letniej umowy. Jedną z rozważanych możliwości jest uruchomienie sprzedaży samochodów Forda w Tmall — podała rzeczniczka Alibaby.

„Porozumienie zmierza do zbadania nowych dróg ustalania form kupowania i posiadania pojazdów przez konsumentów, a takie sposobów wykorzystania kanałów cyfrowych do wyszukiwania nowych możliwości w handlu detalicznym” — stwierdza komunikat Alibaby. Chińska firma handlu elektronicznego i koncern z USA uruchomią początkowo pilotażowe badanie nowych możliwości handlowych.

RP.PL i The New York Times!

Kup roczną subskrypcję w promocji - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do: News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL — rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Biznes
Spór o przepisy antynikotynowe na szczycie WHO w Genewie
Biznes
Superman #1 z pierwszego nakładu DC najdroższym komiksem w historii
Biznes
Autoportret Fridy Kahlo sprzedany za 55 mln dolarów. To rekord dla dzieła stworzonego przez kobietę
Biznes
Plan USA dla Ukrainy, AI uderza w copywriterów i impas na COP30
Materiał Promocyjny
Jak budować strategię cyberodporności
Biznes
Wojna Putina zatapia stocznie Rosji. Nie płacą i zwalniają
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama