Aktualizacja: 20.12.2017 12:45 Publikacja: 20.12.2017 11:40
Foto: 123RF
Jego Daily, wzorujące się na brytyjskim Deliveroo, pozyskało właśnie inwestorów. W działającą od ponad roku firmę zainwestowały fundusze Alfabeat oraz Zernike Meta Ventures.
Nicolas Jedraszak liczy, że Daily zostanie środkowoeuropejskim liderem na rynku dostaw jedzenia. W ciągu ostatnich kilku lat zmieniły się trendy w zakresie składania zamówień w restauracjach. Dziś, obok wciąż popularnego, choć już nie tak powszechnego kontaktu telefonicznego, rozwijają się platformy internetowe. Jednak - mimo rosnącej popularności tego typu serwisów - wkrótce może okazać się, że i to rozwiązanie nie zaspokaja podstawowych potrzeb konsumentów, którzy cenią sobie nie tylko wygodę składania zamówienia, lecz również czas jego dostawy. - Obecnie wciąż popularną formą dostarczania jedzenia stosowaną przez restauracje, jest obsługa wszystkich klientów, którzy zamawiają posiłki na wynos, przez jednego z pracowników lokalu, zajmującego się dowozem. To niestety przekłada się na czas realizacji zamówienia. Często zdarza się, że na posiłek czeka się ponad godzinę. Dla klienta jest to nieatrakcyjne - mówi współtwórca Daily.
Najpewniej do końca czerwca, prawie rok później niż pierwotnie planowano, powinniśmy podpisać kolejną umowę na z...
Duńska firma farmaceutyczna Novo Nordisk, producent leku Ozempic, poinformowała, że jej dyrektor generalny Lars...
Dwaj najwięksi operatorzy telewizji kablowej w Stanach Zjednoczonych – Charter Communications, działający pod ma...
Putin odmawia rozmów z Zełenskim, przychody Rosji z ropy najniższe od dwóch lat, a Trump wraca z Zatoki Perskiej...
Brytyjski producent samochodów Jaguar Land Rover zapewnia, że nie zamierza produkować pojazdów w USA – informuje...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas