Pacjenci oczekują szybkiej reakcji

Opieka medyczna jest dziś najważniejszym benefitem oczekiwanym przez pracowników. To rozwiązanie wygodne także dla pracodawców, bo m.in. obniża koszty zwolnień lekarskich – mówi prezes PZU Zdrowie SA Julita Czyżewska.

Publikacja: 28.12.2017 21:00

Pacjenci oczekują szybkiej reakcji

Foto: materiały prasowe

Rz: Co w dobie rosnącej popularności prywatnej opieki medycznej może stać się przewagą firmy oferującej takie usługi?

Zabrzmi to banalnie, ale jeśli firma oferująca usługi medyczne chce wyróżniać się na tle konkurencji, powinna dobrze wsłuchać się w potrzeby pacjentów i wyjść im naprzeciw. Pacjenci oczekują szybkiej reakcji na problemy zdrowotne, tj. zweryfikowania obaw związanych ze zdrowiem, postawienia diagnozy i ułożenia planu leczenia.

Pozostało 93% artykułu

Teraz 4 zł za tydzień dostępu do rp.pl!

Kontynuuj czytanie tego artykułu w ramach subskrypcji rp.pl

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Rzetelne informacje, różne perspektywy, komentarze i opinie. Artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Biznes
Made in Poland z coraz większymi problemami
Biznes
Tajemniczy proces miliarderki. W partii komunistycznej trwa walka
Biznes
Polskie monety na aukcji. 80 dukatów sprzedano za 5,6 mln złotych
Biznes
Rodzina Mulliez pod lupą sędziów śledczych
Biznes
Zły pierwszy kwartał producentów samochodów