Pacjenci oczekują szybkiej reakcji

Opieka medyczna jest dziś najważniejszym benefitem oczekiwanym przez pracowników. To rozwiązanie wygodne także dla pracodawców, bo m.in. obniża koszty zwolnień lekarskich – mówi prezes PZU Zdrowie SA Julita Czyżewska.

Publikacja: 28.12.2017 21:00

Pacjenci oczekują szybkiej reakcji

Foto: materiały prasowe

Rz: Co w dobie rosnącej popularności prywatnej opieki medycznej może stać się przewagą firmy oferującej takie usługi?

Zabrzmi to banalnie, ale jeśli firma oferująca usługi medyczne chce wyróżniać się na tle konkurencji, powinna dobrze wsłuchać się w potrzeby pacjentów i wyjść im naprzeciw. Pacjenci oczekują szybkiej reakcji na problemy zdrowotne, tj. zweryfikowania obaw związanych ze zdrowiem, postawienia diagnozy i ułożenia planu leczenia.

Pozostało 93% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Biznes
CD Projekt odsłania karty. Wiemy o czym będzie czwarty „Wiedźmin”
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Biznes
Jest porozumienie płacowe w Poczcie Polskiej. Pracownicy dostaną podwyżki
Biznes
Podcast „Twój Biznes”: Rok nowego rządu – sukcesy i porażki w ocenie biznesu
Biznes
Umowa na polsko-koreańską fabrykę amunicji rakietowej do końca lipca
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Biznes
Polska kupiła kolejne nowoczesne bezzałogowce w USA i... sprzedaje bezzałogowce obserwacyjne Malezji