#RZECZoBIZNESIE: Tomasz Misiak: Klient rekomenduje bank, gdy mu ufa

Podstawową rzeczą jest budowanie zaufania, które trwa latami i oparte jest o jakość i właściwe podejście do klientów – mówi Tomasz Misiak , Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 04.07.2017 14:07 Publikacja: 04.07.2017 13:59

#RZECZoBIZNESIE: Tomasz Misiak: Klient rekomenduje bank, gdy mu ufa

Foto: tv.rp.pl

Gość tłumaczył, że badania pokazują, iż w dzisiejszym świecie, w którym mamy wiele bodźców i informacji zewnętrznych, opinia rodziny czy znajomych stanowi pewną wskazówkę i drogowskaz.

- Aż 84 proc. Polaków korzysta z rekomendacji i jest skłonnych je dawać. Ponad 60 proc. naszych decyzji zakupowych ma związek z rekomendacjami. Jest to bardzo silne narzędzie - mówił Misiak.

Pozostało 80% artykułu
Miesięczny limit darmowych artykułów został wyczerpany

Teraz 4 zł za tydzień dostępu!

Czytaj 46% taniej przez 4 miesiące

Na bieżąco o tym, co ważne w kraju i na świecie. Czytaj bez ograniczeń artykuły z Rzeczpospolitej i wydania magazynowego Plus Minus.

Banki
Gazprom przejmuje aktywa Deutsche Banku w Rosji. To potężna kwota
Banki
Co trzeba naprawić w państwowych bankach
Banki
Te banki z UE nie chcą rozstać się z Rosją. Pazerność zamiast etyki
Banki
Alior Bank szuka nowego prezesa. Miotła w zarządzie
Banki
Ostatnie ostrzeżenie Białego Domu. Raiffeisen bliski utraty amerykańskiego rynku