#RZECZoBIZNESIE: Tomasz Misiak: Klient rekomenduje bank, gdy mu ufa

Podstawową rzeczą jest budowanie zaufania, które trwa latami i oparte jest o jakość i właściwe podejście do klientów – mówi Tomasz Misiak , Dyrektor Departamentu Marketingu Bankowości Detalicznej w Banku Millennium, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 04.07.2017 14:07 Publikacja: 04.07.2017 13:59

#RZECZoBIZNESIE: Tomasz Misiak: Klient rekomenduje bank, gdy mu ufa

Foto: tv.rp.pl

Gość tłumaczył, że badania pokazują, iż w dzisiejszym świecie, w którym mamy wiele bodźców i informacji zewnętrznych, opinia rodziny czy znajomych stanowi pewną wskazówkę i drogowskaz.

- Aż 84 proc. Polaków korzysta z rekomendacji i jest skłonnych je dawać. Ponad 60 proc. naszych decyzji zakupowych ma związek z rekomendacjami. Jest to bardzo silne narzędzie - mówił Misiak.

Pozostało 80% artykułu

Złap mikołajkową okazję!

Czytaj dalej RP.PL.
Ciesz się dostępem do treści najbardziej opiniotwórczego medium w Polsce. Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.
Banki
Ludwik Kotecki, RPP: Adam Glapiński złamał naszą dżentelmeńską umowę
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Banki
Były prezes państwowego banku chińskiego idzie do więzienia
Banki
Kolejna awaria w największym polskim banku w ciągu dwóch dni
Banki
Bank centralny Rosji wspomaga wojnę Putina
Materiał Promocyjny
Do 300 zł na święta dla rodziców i dzieci od Banku Pekao
Materiał Promocyjny
Click to Pay podbija polski rynek - Mastercard rozszerza nowy standard płatności kartą w internecie