#RZECZoBIZNESIE: Urszula Łuszczewska: Ubezpieczenie szybsze w banku

Proces sprzedaży może być szybki, bo banki posiadają już pewne informacje o kliencie, które mogą wykorzystać – mówi Urszula Łuszczewska, szefowa Wydziału Produktów Ubezpieczeniowych, Bank Millennium, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 28.08.2017 13:25 Publikacja: 28.08.2017 13:22

#RZECZoBIZNESIE: Urszula Łuszczewska: Ubezpieczenie szybsze w banku

Foto: tv.rp.pl

Gość przyznała, że ubezpieczenia sprzedawane w bankach nie są nowym tematem.

- Nowością jest to, że te produkty zaczynają być coraz częściej oferowane w nowych kanałach. Klienci chcą bankować coraz wygodniej, więc również oferty ubezpieczeń zaczynają się pojawiać w ofertach banków – mówiła Łuszczewska.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Banki
Sprzedaż Santander Bank Polska da impuls do dużych przetasowań na rynku?
Banki
ING BSK i Citi Handlowy pokazały dobre wyniki
Banki
Kryptowalutowa afera korupcyjna na Litwie. Zamieszany urzędnik banku centralnego
Banki
Zysk Citi Handlowego powyżej oczekiwań rynkowych
Banki
Jak poradził sobie ING BSK w I kwartale? Bank podał wyniki
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem