#RZECZoBIZNESIE: Urszula Łuszczewska: Ubezpieczenie szybsze w banku

Proces sprzedaży może być szybki, bo banki posiadają już pewne informacje o kliencie, które mogą wykorzystać – mówi Urszula Łuszczewska, szefowa Wydziału Produktów Ubezpieczeniowych, Bank Millennium, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 28.08.2017 13:25 Publikacja: 28.08.2017 13:22

#RZECZoBIZNESIE: Urszula Łuszczewska: Ubezpieczenie szybsze w banku

Foto: tv.rp.pl

Gość przyznała, że ubezpieczenia sprzedawane w bankach nie są nowym tematem.

- Nowością jest to, że te produkty zaczynają być coraz częściej oferowane w nowych kanałach. Klienci chcą bankować coraz wygodniej, więc również oferty ubezpieczeń zaczynają się pojawiać w ofertach banków – mówiła Łuszczewska.

Pozostało 82% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Banki
ZBP: Rezygnacja z „kredytu 0 proc.” paradoksalnie zwiększy popyt na kredyty hipoteczne
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Banki
Prezes NBP Adam Glapiński: Sektor bankowy słabo pełni swoją podstawową funkcję
Banki
EBC znów obciął stopę depozytową. Czwarty raz w 2024 roku
Banki
Niespodziewany ruch banku centralnego Szwajcarii ws. stóp procentowych
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Banki
Szwajcarski bank centralny tnie stopy mocniej niż się spodziewano