Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Urszula Łuszczewska: Ubezpieczenie szybsze w banku

Proces sprzedaży może być szybki, bo banki posiadają już pewne informacje o kliencie, które mogą wykorzystać – mówi Urszula Łuszczewska, szefowa Wydziału Produktów Ubezpieczeniowych, Bank Millennium, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 28.08.2017 13:25 Publikacja: 28.08.2017 13:22

#RZECZoBIZNESIE: Urszula Łuszczewska: Ubezpieczenie szybsze w banku

Foto: tv.rp.pl

Gość przyznała, że ubezpieczenia sprzedawane w bankach nie są nowym tematem.

- Nowością jest to, że te produkty zaczynają być coraz częściej oferowane w nowych kanałach. Klienci chcą bankować coraz wygodniej, więc również oferty ubezpieczeń zaczynają się pojawiać w ofertach banków – mówiła Łuszczewska.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Banki
PKO BP liczy na dwucyfrowy wzrost inwestycji w drugiej połowie roku
Banki
PKO BP zarobił więcej od oczekiwań i pobił swój rekord
Banki
BNP Paribas zaskoczył rynek. Kwartalny zysk blisko rekordu
Banki
Powrót Fannie i Freddie na giełdę? Prywatyzacyjne plany Trumpa
Banki
Tajlandia odwraca się od Kremla. Konta bankowe niedostępne dla Rosjan
Reklama
Reklama