Reklama
Rozwiń
Reklama

#RZECZoBIZNESIE: Urszula Łuszczewska: Ubezpieczenie szybsze w banku

Proces sprzedaży może być szybki, bo banki posiadają już pewne informacje o kliencie, które mogą wykorzystać – mówi Urszula Łuszczewska, szefowa Wydziału Produktów Ubezpieczeniowych, Bank Millennium, gość programu Marcina Piaseckiego.

Aktualizacja: 28.08.2017 13:25 Publikacja: 28.08.2017 13:22

#RZECZoBIZNESIE: Urszula Łuszczewska: Ubezpieczenie szybsze w banku

Foto: tv.rp.pl

Gość przyznała, że ubezpieczenia sprzedawane w bankach nie są nowym tematem.

- Nowością jest to, że te produkty zaczynają być coraz częściej oferowane w nowych kanałach. Klienci chcą bankować coraz wygodniej, więc również oferty ubezpieczeń zaczynają się pojawiać w ofertach banków – mówiła Łuszczewska.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Banki
Ile podpisano ugód frankowych? Nowe, zaskakujące dane banków
Materiał Promocyjny
eSIM w podróży: łatwy dostęp do internetu za granicą, bez opłat roamingowych
Banki
Tyle zarobili członkowie zarządu NBP w 2024 r. Bank centralny podał kwoty
Banki
Revolut chce być bankiem. Planuje oddział w Polsce
Banki
Wyniki BNP Paribas bez fajerwerków. Kursy w dół
Materiał Promocyjny
Rynek europejski potrzebuje lepszych regulacji
Banki
PKO BP bije rekord zysków. I szykuje sojusz z Allegro.
Materiał Promocyjny
Wiedza, która trafia w punkt. Prosto do Ciebie. Zamów już dziś!
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama
Reklama