Reklama

mBank wzmacnia się w leasingu

mLeasing, należący do grupy czwartego co do wielkości banku w Polsce, sfinalizował zakup 100 proc. udziałów w LeaseLink. Dzięki temu wzmocni się w sektorze małych i średnich firm.

Publikacja: 08.03.2019 13:10

mBank wzmacnia się w leasingu

Foto: Fotorzepa, Marta Bogacz

Wartość transakcji to prawie 32 mln zł. Obecnie nie jest planowane połączenie obu firm, marka przejmowanego podmiotu pozostanie na rynku. mLeasing, który według danych Związku Polskiego Leasingu w 2018 r. zajmował czwarte miejsce na rynku pod względem wartości sprzedaży, wzmocni się w finansowaniu aktywów o niższej wartości. 

LeaseLink to fintech specjalizujący się w usługach płatności leasingiem, oferuje swój produkt przede wszystkim w internecie – czyli tam, gdzie klienci kupują coraz więcej. Jest to płatność leasingiem, analogiczna do popularnej w bankowości płatności przelewem (pay-by-link). Dzięki LeaseLink, przedsiębiorca może błyskawicznie sfinansować zakup aktywa niezależnie od czasu i miejsca transakcji oraz bez papierowych dokumentów.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Banki
Bank Anglii nie obniżył stóp. Mniej sprzedaży obligacji – rynek długu pod presją
Banki
PKO BP wchodzi na Litwę i do Szwecji. To nie koniec ekspansji banku
Banki
BOŚ stawia na szybki rozwój i zielone kredyty mimo wyższych podatków dla banków
Banki
Bank of America szykuje następców prezesa i podnosi płacę minimalną do 25 dolarów
Banki
Nowa strategia mBanku. Cel to większe udziały w rynku i regularne wypłaty dywidendy
Reklama
Reklama