Aktualizacja: 05.05.2019 20:01 Publikacja: 05.05.2019 21:00
Foto: Fotorzepa, Andrzej Bogacz
Proces ten zachodzi w wielu wymiarach, m.in. przez transformację oddziałów, rozwój spersonalizowanych kanałów cyfrowych, uproszczenie procesów sprzedaży, w obsłudze klienta.
– Transformacja banku przebiega w rytm zmieniających się potrzeb klientów. Coraz częściej prowadzą oni działania bankowe przez smartfony, które stają się swego rodzaju oddziałem: pozwalają klientowi szybko i o odpowiedniej dla niego porze załatwiać sprawy w banku, wizyty w tradycyjnych placówkach stają się coraz mniej potrzebne – mówi Błażej Szczecki, pełnomocnik zarządu ds. transformacji w Banku Pekao.
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Bank zanotował w I kwartale wysoki wzrost popytu ze strony klientów biznesowych. Klienci indywidualni nie dopisa...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas