Aktualizacja: 05.05.2019 20:01 Publikacja: 05.05.2019 21:00
Foto: Fotorzepa, Andrzej Bogacz
Proces ten zachodzi w wielu wymiarach, m.in. przez transformację oddziałów, rozwój spersonalizowanych kanałów cyfrowych, uproszczenie procesów sprzedaży, w obsłudze klienta.
– Transformacja banku przebiega w rytm zmieniających się potrzeb klientów. Coraz częściej prowadzą oni działania bankowe przez smartfony, które stają się swego rodzaju oddziałem: pozwalają klientowi szybko i o odpowiedniej dla niego porze załatwiać sprawy w banku, wizyty w tradycyjnych placówkach stają się coraz mniej potrzebne – mówi Błażej Szczecki, pełnomocnik zarządu ds. transformacji w Banku Pekao.
Spółki podpisały term sheet, co jest kolejnym krokiem w przygotowaniu przyszłej transakcji i zacieśnieniem wsp...
To nie będzie uderzenie w „złe banki”, to nie będzie windfall tax – zastrzega minister finansów Andrzej Domański...
Dla kogo korzystne jest kolejne orzeczenie unijnego trybunału w sprawie rozliczeń frankowiczów i banków? ZBP prz...
Angielski bank centralny utrzymał główną stopę procentową na poziomie 4,25 proc. podczas czwartkowego posiedzeni...
Szwajcarski Bank Narodowy (SNB) obniżył w czwartek stopy procentowe o kolejne 25 punktów bazowych do 0 proc. - p...
Na stole leżą trzy główne scenariusze w sprawie przyszłości Aliora. Są skrajnie różne, dlatego trudno dziś oceni...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas