Bank poszuka zniżek w sklepie i restauracji

Polscy kredytodawcy angażują się w nowe przedsięwzięcia, aby pozyskać nowych klientów, zwiększyć współpracę z obecnymi i stawić czoło cyfrowym gigantom działającym w internecie.

Aktualizacja: 02.03.2017 06:25 Publikacja: 01.03.2017 20:19

Bank Millennium właśnie uruchomił platformę zakupową Goodie (to jego wewnętrzny start-up), która zbiera informacje na temat zniżek, promocji i nowości zakupowych w centrach handlowych, sklepach internetowych i stacjonarnych, w restauracjach. Celem jest stworzenie ekosystemu, który przyciągnie zarówno konsumentów, jak i sprzedawców oraz pozwoli na ich współpracę. Platforma jest otwarta dla wszystkich, dostępna za darmo, aby z niej korzystać, nie trzeba być klientem banku.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Banki
W Banku Millennium więcej ugód niż pozwów. Kiedy koniec sagi frankowej?
Banki
Sprzedaż Santander Bank Polska da impuls do dużych przetasowań na rynku?
Banki
ING BSK i Citi Handlowy pokazały dobre wyniki
Banki
Kryptowalutowa afera korupcyjna na Litwie. Zamieszany urzędnik banku centralnego
Banki
Zysk Citi Handlowego powyżej oczekiwań rynkowych
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem