Reklama

Bank poszuka zniżek w sklepie i restauracji

Polscy kredytodawcy angażują się w nowe przedsięwzięcia, aby pozyskać nowych klientów, zwiększyć współpracę z obecnymi i stawić czoło cyfrowym gigantom działającym w internecie.

Aktualizacja: 02.03.2017 06:25 Publikacja: 01.03.2017 20:19

Foto: 123RF

Bank Millennium właśnie uruchomił platformę zakupową Goodie (to jego wewnętrzny start-up), która zbiera informacje na temat zniżek, promocji i nowości zakupowych w centrach handlowych, sklepach internetowych i stacjonarnych, w restauracjach. Celem jest stworzenie ekosystemu, który przyciągnie zarówno konsumentów, jak i sprzedawców oraz pozwoli na ich współpracę. Platforma jest otwarta dla wszystkich, dostępna za darmo, aby z niej korzystać, nie trzeba być klientem banku.

Pozostało jeszcze 92% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się świat i Polska. Jak wygląda nowa rzeczywistość polityczna po wyborach prezydenckich. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Czytaj, to co ważne.

Reklama
Banki
Zła passa banków na GPW: podatki i geopolityka uderzają w wyceny
Banki
UniCredit grozi sprzedażą udziałów w Commerzbanku. W grze bank spoza UE
Banki
WIBOR w centrum sporu. Co czeka kredytobiorców po opinii rzecznika TSUE?
Banki
Opinia TSUE w sprawie WIBOR. Banki mogą odetchnąć z ulgą?
Banki
Cyberincydent w PKO BP. Etyczny haker wskazał lukę w zabezpieczeniach?
Reklama
Reklama