Aktualizacja: 30.05.2017 16:06 Publikacja: 30.05.2017 16:06
Foto: Bloomberg
O ile w I kwartale 2016 roku takiej zmiany dokonało 5,8 tysiąca osób, o tyle w I kwartale 2017 roku w samym marcu 4 tysiące osób zmieniło rachunek. W całym kwartale do innego banku przeszło 9,86 tys. osób.
Nie są to może tak duże liczby jak w przypadku operatorów komórkowych (liczba osób, które zmieniły dostawcę usług telefonicznych idzie w miliony), ale rosnąca dynamika jest zauważalna. Wpływ na to ma z pewnością system Ognivo (zarządzany przez KIR), który upraszcza zmianę banku. Dzięki temu systemowi wystarczy złożyć wniosek, a wszelkimi formalnościami zajmuje się bank. Nie trzeba więc tracić czasu na informowanie choćby Urzędu Skarbowego o nowym numerze rachunku.
W Banku Millennium liczba ugód z frankowiczami spadła kwartał do kwartału, ale liczba nowych roszczeń od klientó...
Wyjście z Polski dużej hiszpańskiej grupy Santander pokazuje, że nawet na wydawałoby się poukładanym rynku wszys...
Bank ING BSK zarobił ponad miliard złotych w pierwszych trzech miesiącach roku. Trudniejsze mogą być kolejne mie...
Litewska sejmowa komisja antykorupcyjna oczekuje od Banku Litwy wyjaśnień w sprawie firmy, która przeprowadziła...
Bank zanotował w I kwartale wysoki wzrost popytu ze strony klientów biznesowych. Klienci indywidualni nie dopisa...
W debacie o rynku pracy nie można zapominać o człowieku. Ideałem dla większości pozostaje umowa o pracę, ale technologie i potrzeba elastyczności oferują nowe rozwiązania.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas