fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Biznes

Ambra kupiła Nalewki

Fotorzepa, MW Michał Walczak
Giełdowy producent wina przejął 100 proc. udziałów spółki Nalewki. Dzięki transakcji jego sieć sklepów liczy 25 placówek
Ambra nie zdradza, ile zapłaciła za 9 sklepów winiarskich Nalewki i Inne. Sieć ta oferuje głównie tradycyjne wysokogatunkowe nalewki i wódki. Punkty sprzedaży zlokalizowane są w galeriach handlowych w największych polskich miastach. Zostaną one włączone do sieci sklepów winiarskich prowadzonych przez należącą do grupy Ambra spółkę Centrum Wina – Dystrybucja.
Nabyta wraz z siecią marka "Nalewki i inne”, będąca zarazem marką produktową wysokogatunkowych nalewek, zostanie zachowana. Ambra przejmuje ich produkcję a asortyment zostanie wprowadzony do całej sieci sprzedaży Centrum Wina.
— Szczególną wartością transakcji jest atrakcyjność lokalizacji przejmowanych sklepów, które idealnie wypełniają luki istniejącej sieci uzupełniając ją o najlepsze galerie handlowe w Polsce: Galeria Mokotów, Galeria Krakowska, Silesia, Stary Browar, Manufaktura czy Galeria Bałtycka to liderzy głównych polskich aglomeracji – komentuje transakcję Robert Ogór, Prezes Grupy Ambra. Sklepy winiarskie Ambry działają obecnie pod markami Centrum Wina, Wine House i Wine Club. W roku 2009 r. sieć sklepów grupy osiągnęła ok. 15 mln zł przychodów. b.d.
Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA