fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Perfumerie nie chcą walczyć na cenowe promocje

Firmy chcą uniknąć zaostrzenia wojny na ceny
Fotorzepa, Kuba Kamiński Kub Kuba Kamiński
Mimo spowolnienia utrzymał się popyt ?na kosmetyki premium, choć także i bardziej zasobni klienci częściej niż kiedyś szukają cenowych okazji.
Do prawie 330 mln zł wzrosną w tym roku wydatki Polaków na luksusowe kosmetyki. Licząc w cenach stałych, to o ponad 3 proc. w porównaniu z ubiegłym rokiem – przewiduje firma badawcza Euromonitor International. Jej prognoza dla kosmetycznego luksusu jest nieco lepsza niż dla całego polskiego rynku urody i środków higieny wartego 13,8 mld zł.Ekskluzywne produkty mają w nim na razie niewielki udział, ale działający w tym segmencie producenci i handlowcy liczą na efekt ożywienia w gospodarce i wzrost zamożności Polaków. Czołowi gracze chwalą miniony rok, mimo że był on trudny dla całej branży kosmetycznej. Upłynął pod znakiem walki na cenowe promocje. Jak jednak ocenia Euromonitor Int., i tak sprzedaż luksusowych kosmetyków lekko wzrosła – o ponad 2 proc., licząc w cenach stałych, osiągając 320 mln zł.Czołówka wygrywa – Rok 2013 był dla nas bardzo dobry, biorąc pod  uwagę sprzedaż, rosnące zaufanie klientów i rozwój sieci – podkreśla Agnies...
Źródło: Rzeczpospolita
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA