Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 29.11.2016 20:32 Publikacja: 29.11.2016 18:31
Foto: materiały prasowe
Rz: Czy producenci słodyczy dobrze wykorzystali wejście Polski do Unii Europejskiej?
Marek Przeździak: Wejście do UE przyniosło otwarcie się olbrzymiego rynku zbytu, co doskonale jako branża wykorzystaliśmy. Po 11 latach od akcesji zajmujemy pierwsze miejsce pod względem wartości eksportu wysoko przetworzonej żywności z Polski. Na rynek unijny trafia 70 proc. sprzedaży zagranicznej słodyczy z naszego kraju.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Sektor budownictwa, ze względu na swoją złożoność, jest szczególnie narażony na zjawisko zatorów płatniczych. Aż...
Sensory, drony czy AI pomagają, choć nie są lekarstwem na strukturalny deficyt rąk do pracy w budownictwie.
W dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości rynkowej przedsiębiorcy muszą umiejętnie zarządzać ryzykiem występ...
Wcześniejsze problemy z pozrywanymi łańcuchami dostaw, w połączeniu z obecnymi spadkami koniunktury w europejski...
70 proc. liderów jest zdania, że nowa rola działów HR polega na uwolnieniu w pełni ludzkiego potencjału. Sprzymi...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas