Marek Przeździak: Konsumenci mają zaufanie do silnych marek

Rynek słodyczy w Polsce nie rozwija się już w szybkim tempie - mówi Marek Przeździak, prezes Stowarzyszenia Polskich Producentów Wyrobów Czekoladowych i Cukierniczych Polbisco.

Aktualizacja: 29.11.2016 20:32 Publikacja: 29.11.2016 18:31

Marek Przeździak: Konsumenci mają zaufanie do silnych marek

Foto: materiały prasowe

Rz: Czy producenci słodyczy dobrze wykorzystali wejście Polski do Unii Europejskiej?

Marek Przeździak: Wejście do UE przyniosło otwarcie się olbrzymiego rynku zbytu, co doskonale jako branża wykorzystaliśmy. Po 11 latach od akcesji zajmujemy pierwsze miejsce pod względem wartości eksportu wysoko przetworzonej żywności z Polski. Na rynek unijny trafia 70 proc. sprzedaży zagranicznej słodyczy z naszego kraju.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?
Analizy Rzeczpospolitej
Nad Wisłą przybywa innowacji HR Tech
Analizy Rzeczpospolitej
Wiarygodność firm z sektora handlu wymaga sprawdzenia
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem