Czas na rewolucję technologiczną

Branża HR w ostatnich latach coraz szybciej nadrabia dystans, jaki dzieli ją od liderów transformacji cyfrowej – finansów i marketingu.

Automatyzacja okiem pracodawcy i pracownika

Według GUS w grudniu 2018 r. przeciętne zatrudnienie w sektorze przedsiębiorstw było wyższe o 2,8 proc., licząc rok do roku, z kolei przeciętne miesięczne...

Dostęp do ofert pracy zawsze i wszędzie

Rekrutacja pracowników przeszła w ostatnich latach prawdziwą rewolucję cyfrową i szybko chłonie kolejne innowacje technologiczne. Wymusza je rosnąca konkur...

Cyfryzacja poprawia efektywność i zmienia kulturę pracy w firmach

Nowoczesne systemy nie wymagają zwykle dużych inwestycji. Bardzo ważnym elementem jest natomiast przygotowanie ludzi do nowych rozwiązań – podkreśla Piotr...

Cyfrowe innowacje budują przewagę konkurencyjną

Nowe rozwiązania technologiczne stają się dzisiaj kluczowym czynnikiem nie tylko w konkurencji o klientów, ale także o dobrych pracowników.

Młode pokolenia chcą pracy na nowych zasadach

Nowe technologie to dla pokolenia 20- i 30-latków nie tylko naturalny element ich codziennego życia, ale również liczący się motywator do pracy.

Firmy rzadko chwalą się innowacjami

Nowy cykl analiz „Rzeczpospolitej" ma pokazać nowatorskie rozwiązania i produkty w różnych branżach, zachęcając również przedsiębiorstwa do włączenia się w...

Olej kokosowy traci przyjaciół

Konsumenci najczęściej stawiają na rzepak i oliwę z oliwek.

Może być droższa, byleby zdrowa

Rewolucyjne zmiany w zwyczajach konsumentów.

Osładzamy miłe wspólne chwile

Celem strategicznym Grupy Otmuchów jest ciągły rozwój marek ODRA i FREEYU.

Na zakupach spożywczych jesteśmy patriotami

Polacy w zdecydowanej większości wybierają głównie krajową żywność.

Nasze czekoladki są lubiane także za granicą

Niemcy kupili jedną czwartą naszego eksportu białej czekolady. Sporo słodyczy zamawiają także Węgrzy i Brytyjczycy.

Nowe możliwości producenta cukru Diamant

Modernizacja zakładu w Środzie Wielkopolskiej to kluczowy element planu inwestycyjnego Grupy Pfeifer & Langen w Polsce.

Tradycyjne smaki i nowe wyzwania

E. Wedel: Najsilniejsza czekoladowa marka w Polsce ma już prawie 170 lat.

Powoli przekonujemy się do żywności z internetu

Wciąż przybywa e-sprzedawców produktów spożywczych.

Warto stawiać na oleje roślinne

Pozytywnie na nasze zdrowie wpływają jedno- i wielonienasycone kwasy tłuszczowe.

#RZECZoBIZNESIE: Maciej Herman: Polak spożywa średnio 5 kg czekolady rocznie

Producenci słodyczy muszą się zmagać z silnym wzrostem cen surowców, energii i brakiem rąk do pracy - mówił Maciej Herman, dyrektor zarządzający LOTTE Wede...

#RZECZoBIZNESIE: Mirosław Luboń: Klient docenia, jak sklep przychodzi do niego

Zaczynamy tęsknić za relacjami. Chcemy mieć kontakt z żywym człowiekiem, więc sprzedaż bezpośrednia zawsze będzie się rozwijać – mówi Mirosław Luboń, dyrek...