Reklama
Rozwiń

Preferencje klientów i dobre wzornictwo decydują o sukcesie

Innowacje w opakowaniach ze szkła często wynikają z rosnącej roli osobistych potrzeb konsumentów i konieczności podkreślenia wyjątkowości produktu.

Publikacja: 12.03.2019 21:00

Preferencje klientów i dobre wzornictwo decydują o sukcesie

Foto: AdobeStock

Największy na świecie producent opakowań szklanych Owens-Illinois (O-I) wskazuje na rosnącą w swojej branży rolę personalizacji i wzornictwa. Pierwszy z trendów jest pochodną oczekiwań konsumentów chcących, by marki dostosowywały się do ich osobistych potrzeb i preferencji. W efekcie zwyżkował popyt na niestandardowe opakowania, co z kolei przyczyniło się do rozwoju opakowań spersonalizowanych.

– Producenci coraz częściej widzą, jaką rolę odgrywa personalizacja opakowań w kreowaniu wizerunku marki wśród konsumentów, tworząc unikalną tożsamość swoich produktów lub marek na rynku. Ostatecznym celem jest budowanie zaangażowania i zadowolenia konsumentów, stworzenie relacji między klientem a marką, przywiązanie do go marki oraz podkreślenie wartości premium opakowań – mówi Magdalena Woronowicz, dyrektor sprzedaży na Europę Północno-Wschodnią w O-I.

Pozostało jeszcze 91% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Analizy Rzeczpospolitej
Budownictwu potrzeba prewencji
Analizy Rzeczpospolitej
Nowe technologie wspierają mury
Analizy Rzeczpospolitej
Weryfikacja kontrahenta, czyli ocena szans i zagrożeń w sektorze TSL
Analizy Rzeczpospolitej
Dla szybszego rozwoju trzeba inwestować w nowe technologie
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy