Sklepy też sięgają po technologie

Choć zakupy spożywcze nie kojarzą się może konsumentom z doświadczaniem innowacji, to firmy muszą, w ślad za globalnymi potentatami, w nie inwestować.

Publikacja: 26.02.2019 22:00

Sklepy też sięgają po technologie

Foto: Rzeczpospolita

Sklepy inwestują w nowe rozwiązania, choć niektórych z nich klienci mogą nawet nie zauważyć. Niemniej jest to trend światowy i bez technologii nawet w tak wydawałoby się konserwatywnej branży trudno jest teraz skutecznie konkurować o klienta.

Główna zmiana, jaka dokonuje się w polskich sklepach spożywczych, to coraz większa liczba kas samoobsługowych. Sklepy je wprowadzają, bo problem z pozyskiwaniem pracowników oraz rosnące wynagrodzenia powodują, że taka operacja jest opłacalna.

Pozostało jeszcze 90% artykułu

Czytaj więcej, wiedz więcej!
Rok dostępu za 99 zł.

Tylko teraz! RP.PL i NEXTO.PL razem w pakiecie!
Co zyskasz kupując subskrypcję?
- możliwość zakupu tysięcy ebooków i audiobooków w super cenach (-40% i więcej!)
- dostęp do treści RP.PL oraz magazynu PLUS MINUS.
Materiał Partnera
Cyfrowy napęd ludzkiej mocy
Analizy Rzeczpospolitej
HR staje na czele transformacji technologicznej w firmach
Materiał Partnera
Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna – jak te obszary wpływają na HR?
Analizy Rzeczpospolitej
Nad Wisłą przybywa innowacji HR Tech
Materiał Promocyjny
Tech trendy to zmiana rynku pracy
Analizy Rzeczpospolitej
Wiarygodność firm z sektora handlu wymaga sprawdzenia
Materiał Partnera
Polska ma ogromny potencjał jeśli chodzi o samochody elektryczne