Polacy dość wolno przechodzą na zakupy spożywcze online

Do kupowania w sieci przekonała się już większość konsumentów, ale sektor spożywczy w tym kanale przyjmuje się opornie. To się jednak zmienia.

Publikacja: 26.02.2019 21:50

Polacy dość wolno przechodzą na zakupy spożywcze online

Foto: Fotorzepa/Dominik Pisarek

Polski rynek handlu internetowego pędzi od lat w dwucyfrowym tempie. Jednak o ile kategoria FMCG również rozwija się dynamicznie, o tyle jej udział w wartym ponad 50 mld zł internetowym torcie jest niewielki.

Z danych firmy Nielsen wynika, że internet odpowiada za mniej niż 1 proc. wydatków Polaków na produkty spożywcze i chemiczne, czyli FMCG. Mimo to według badań już co czwarty ankietowany kupował produkty spożywcze w sieci, a aż 60 proc. ma takie plany na przyszłość.

Pozostało 92% artykułu
„Rzeczpospolita” najbardziej opiniotwórczym medium października!
Rzetelne informacje, pogłębione analizy, komentarze i opinie. Treści, które inspirują do myślenia. Oglądaj, czytaj, słuchaj.

Czytaj za 9 zł miesięcznie!
Analizy Rzeczpospolitej
Polska na celowniku najemców
https://track.adform.net/adfserve/?bn=77855207;1x1inv=1;srctype=3;gdpr=${gdpr};gdpr_consent=${gdpr_consent_50};ord=[timestamp]
Analizy Rzeczpospolitej
Transport i magazyny przeładowane problemami finansowymi
Analizy Rzeczpospolitej
Wielkie pudła? Współczesne magazyny to coś więcej
Analizy Rzeczpospolitej
Inwestorzy garną się nad Wisłę
Materiał Promocyjny
Bank Pekao wchodzi w świat gamingu ze swoją planszą w Fortnite
Analizy Rzeczpospolitej
Na tle kondycji finansowej całego sektora TSL branża logistyczna wypada nieźle