Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 13.09.2020 21:23 Publikacja: 13.09.2020 21:00
Tradycyjnych salonów i punktów obsługi klientów operatorów telekomunikacyjnych z roku na rok ubywa. To efekt kolejnych przejęć i cyfryzacji, która sprawia, że coraz więcej można zrobić w sieci. Według danych zebranych przez „Rzeczpospolitą" w ubiegłym roku czterem największym telekomom w kraju ubyło około 150 sklepów i w końcu grudnia prowadziły one około 3,2 tys. tzw. POS-ów (ang. point of sales). Tymczasem cztery lata wcześniej było ich ponad 3,5 tys. W tym roku sklepów też ubyło, ale dzieje się to wolniej. Epidemia i zamknięcie galerii handlowych, a wraz z nimi takich miejsc, paradoksalnie uwidoczniły zarządom i akcjonariuszom telekomów, jak ważna jest tradycyjna sieć sprzedaży.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Napięcia między USA a Chinami rosną, polski program Orka zbliża się do rozstrzygnięcia, a europejski przemysł na...
Będę stał na straży wolności słowa i wartości demokratycznych, o które przecież jeszcze nie tak dawno walczyliśm...
6 października wystartował Konkurs e-Board of Directors – nowa inicjatywa Izby Gospodarki Elektronicznej promują...
Rosyjski reżim też ma swoją listę firm, które objął sankcjami. Nie chwali się nią jednak, bo większość wpisanych...
Ceny metali ziem rzadkich stają się nową kartą przetargową w grze między USA a Chinami, polski rynek mieszkaniow...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas