Firma prowadzi obecnie obecnie kampanię crowdfundingu udziałowego na platformie CrowdWay.pl, z której chce pozyskać 1,6 mln zł. Wdrażana przez Bivrost technologia wirtualnej rzeczywistości spotkała się z gigantycznym zainteresowanie. Zbórka ma zakończyć się 22 maja, ale już udało się pozyskać 936 tys. zł. To 59 proc. potrzebnej sumy. Przedstawiciele startupu podkreślają, że jeżeli w takim tempie Polacy będą kupowali udziały w projekcie, to kampania zakończy się w dwa tygodnie i uda się pozyskać rekordową kwotę w historii polskiego tzw. equity crowdfundingu.

Kampania umożliwia każdemu internaucie zakup udziałów w projekcie biznesowym Bivrost - VR technologies. To wysokiej jakości systemy do wirtualnej rzeczywistości. Na zostanie udziałowcami spółki poprzez platformę online zdecydowało się już 63 inwestorów.

Bivrost oferuje rozwiązania, które umożliwiają streaming 3D. Dzięki specjalnym kamerom, sprzętowi do transmisji i goglom VR można przenieść się, np. siedząc na kanapie w domu, na trybuny piłkarskiego stadionu. Bivrost w ten sposób prowadził już np. transmisję dla Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy. - Wideo 360 stopni może być wykorzystywane do pokazów, szkoleń, praktyk dla studentów, czy fachowców np. sektora przemysłu ciężkiego - mówi Alina Jaworska, odpowiedzialna za rozwój w Bivrost.

Bivrost w fabryce pod Wrocławiem będzie produkować specjalne stelaże dla kamer 360. Prototyp urządzenia już jest. Dzięki pozyskanym od internautów pieniądzom spółka będzie mogła wskoczyć na kolejny etap rozwoju. Udziały w Bivrost ma fundusz Arkley VC.