Jak odkryć stary biznes na nowo?

Co odkrywczego jest w produkowaniu kapeluszy, skarpetek, torebek, a nawet w wydawaniu książek? Okazuje się, że biznesem starym jak świat można podbić świat. W efekcie po kapelusze z polskich firm dzwonią klienci z RPA, skarpetki zdobią stopy stylowych nowożeńców ze Stanów, a do podrabiania tych właśnie torebek biorą się… chińscy producenci.

Aktualizacja: 05.11.2016 15:14 Publikacja: 04.11.2016 12:55

Foto: materiały GOSHICO

Skarpetki mogą (a nawet powinny) być kolorowe i nie do pary. Adrian Morawiak i Maciej Butkowski doszli do tego wniosku przed dwoma laty. Dziś są właścicielami prosperującej firmy Many Mornings, która rocznie sprzedaje 15 tys. par „odlotowych" skarpet.

Tekst pochodzi z Magazynu Sukces

Pozostało jeszcze 98% artykułu

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Kultura
Muzeum Polin: Powojenne traumy i dylematy ocalałych z Zagłady
Kultura
Jeff Koons, Niki de Saint Phalle, Modigliani na TOP CHARITY Art w Wilanowie
Kultura
Łazienki Królewskie w Warszawie: długa majówka
Kultura
Perły architektury przejdą modernizację
Kultura
Afera STOART: czy Ministerstwo Kultury zablokowało skierowanie sprawy do CBA?
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem