Reklama
Rozwiń

Zarządzając ludźmi trzeba dobrze liczyć

Jedną z najważniejszych umiejętności specjalistów i menedżerów HR jest dzisiaj umiejętności mierzenia i oceny efektywności różnych działań. Nawiązywano do niej nie raz podczas wystąpień na Human Capital Economy CEE Congress

Aktualizacja: 11.10.2015 08:34 Publikacja: 11.10.2015 08:12

Laureaci konkursu Human Capital Awards

Laureaci konkursu Human Capital Awards

Foto: materiały prasowe

Brian Tracy, światowy ekspert w dziedzinie rozwoju osobistego i psychologii sukcesu przemawiając na warszawskim kongresie wspominał, że szefom firm często proponuje grę o dużą stawkę. Wygrana oznacza, że zachowają posadę, przegrana –że niedługo będą się musieli pożegnać ze stanowiskiem. Reguły gry są proste - szef ma określić główne obowiązki i zadania swoich kilku najbliższych współpracowników (zwykle wiceprezesów).Potem zaś to samo mają zrobić oni wyliczając swoje najważniejsze cele i obowiązki. Jeśli obie listy się zgadzają, szef zachowa stanowisko. Jeśli nie- wkrótce je straci.

Pozostało jeszcze 85% artykułu

Już za 19 zł miesięcznie przez rok

Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.

Subskrybuj i bądź na bieżąco!

Praca
Sportowe wakacje zapracowanych Polaków
Praca
Na sen poświęcamy więcej czasu niż na pracę zawodową? Nowe dane GUS
Praca
Wojna handlowa Donalda Trumpa hamuje wzrost zatrudnienia na świecie
Praca
Grupa Pracuj chce podwoić przychody w ciągu pięciu lat
Praca
Polskim firmom nie będzie łatwo odkrywać płacowe karty