Tak by adwokat nie był kojarzony tylko z salą sądową i sprawami karnymi, ale też z doradztwem na rzecz przedsiębiorców. Adwokaci łakną świadomości, że przedstawiciele ich samorządu poświęcają energię nie tylko na cykliczne posiedzenia bez wpływu na zmianę oblicza ziemi, ale i na to, by adekwatnie do potrzeb gospodarować składkami członków palestry.
Czytaj także: Akcja wizerunkowa Naczelnej Rady Adwokackiej droga, ale czy efektywna?
Największym sukcesem kampanii NRA „Zapytaj adwokata" z 2016 r. było, że zachęcające do korzystania z pomocy prawnej billboardy wieszane w przypadkowych miejscach zwiększały obszar miejskiej zieleni. Na tym tle zasiano mały druczek, więc były nieczytelne. Nie przyciągały uwagi ciekawym hasłem i wątpię, by były skuteczne. Na koniec okazało się, że domena zapytajadwokata.pl nie została na czas przedłużona i wykupiła ją osoba prywatna.
Jesteśmy świadkami prowadzenia przez NRA kampanii z okazji 100-lecia odrodzonej Adwokatury Polskiej. Specjalne logo przytłaczająca większość środowiska oceniła jako brzydkie. Realizację akcji powierzono agencji marketingowej – spoty na lotniskach, w tramwajach, autobusach i w metrze, plakaty informacyjne o zawodzie adwokata.