Cadbury da ci pracę idealną: tester czekolady

Cadbury szuka nowego pracownika, ale nie takiego całkiem zwykłego. Do obowiązków poszukiwanej osoby będzie należało testowanie czekolady i napojów czekoladowych.

Aktualizacja: 11.02.2018 09:42 Publikacja: 11.02.2018 09:01

Cadbury da ci pracę idealną: tester czekolady

Foto: Bloomberg

Firma wymaga od potencjalnych kandydatów "zero doświadczenia", ponieważ sama chce nauczyć nowego testera jak testować czekoladę i wyroby czekoladowe.

Nowy tester czekolady pracować będzie na Uniwersytecie w Reading w dziale badającym  zachowania konsumentów. Nie może też mieć żadnych alergii, np. nietolerancji glutenu oraz laktozy oraz uczulenia na orzeszki. No i musi znać język angielski w stopniu komunikatywnym.

Wraz z nowym testerem czekolady pracować będzie tam także 11 innych osób zajmujących się testowaniem nowych produktów koncernu.

Jedyne czego firma wymaga od kandydatów to zamiłowania do słodyczy i wyrobionych kubków smakowych oraz otwartości i uczciwości. Oferuje za to 5,7-godzinny tydzień pracy. Tester będzie musiał pojawiać się w pracy cztery dni w tygodniu od 9.30 do 12 i testować 10 próbek. Płaca to 9 funtów za godzinę.

Cadbury, należący do międzynarodowego koncernu Mondelez International, jest właścicielem takich marek jak Milka, Oreo, Dairy Milk oraz żelki Wine Gums.

Firma wymaga od potencjalnych kandydatów "zero doświadczenia", ponieważ sama chce nauczyć nowego testera jak testować czekoladę i wyroby czekoladowe.

Nowy tester czekolady pracować będzie na Uniwersytecie w Reading w dziale badającym  zachowania konsumentów. Nie może też mieć żadnych alergii, np. nietolerancji glutenu oraz laktozy oraz uczulenia na orzeszki. No i musi znać język angielski w stopniu komunikatywnym.

2 / 3
artykułów
Czytaj dalej. Subskrybuj
Przemysł spożywczy
Grona goryczy w Penedes. Susza pozbawia ludzi pracy
Przemysł spożywczy
Kreml sprzedał największego producenta wódek. Podejrzany kupiec, zaniżona cena
Przemysł spożywczy
Polacy wydają ponad 10 mld zł na posiłki z dostawą. Ale branża ma problem
Przemysł spożywczy
Polacy kupują coraz więcej kawy, chociaż drożeje
Przemysł spożywczy
Do sklepów trafi różowy sos od koncernów Heinz i Mattel. Efekt sukcesu „Barbie”