Reklama

McDonald's rozdaje darmowe cheeseburgery w Blue Monday

Amerykańska sieć fast-food postanowiła "osłodzić" najbardziej depresyjny dzień w roku i rozdać za darmo cheeseburgery. Niestety nie w Polsce na Wyspach Brytyjskich.

Aktualizacja: 21.01.2019 11:11 Publikacja: 21.01.2019 11:02

McDonald's rozdaje darmowe cheeseburgery w Blue Monday

Foto: Bloomberg

Blue Monday, czyli najbardziej depresyjny dzień w roku, to termin wymyślony przez psychologa Cliffa Arnalla, który w ten sposób nazwał najgorszy i najbardziej depresyjny dzień w roku. Według Arnalla przypada on w trzeci poniedziałek stycznia - w tym roku Blue Monday wpada dziś, 21 stycznia.

Promocja z okazji Blue Monday ma trwać pięć dni - do piątku 25 stycznia pisze dziennik "The Independent". Żeby z niej skorzystać trzeba koniecznie mieć w smartfonie aplikację McDonald's (z Google Play lub App store) i zarejestrować się podając imię i nazwisko oraz adres mejlowy. Wystarczy zamówić darmowa kanapkę w zakładce "oferty" a następnie odebrać w najbliższym lokalu McDonald's. Każdemu klientowi przysługuje po jednej kanapce. Nie trzeba składać też większego zamówienia - wystarczy zamówić jedna, darmową kanapkę.

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Materiał Promocyjny
W poszukiwaniu nowego pokolenia prezesów: dlaczego warto dbać o MŚP
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Przemysł spożywczy
Już nie będzie "wegańskich burgerów"? Nazwy stek i kotlet tylko dla mięsa
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama