Reklama
Rozwiń
Reklama

McDonald’s zamyka setki swoich lokali. Powodem pandemia

Wieloletnia współpraca McDonald’s i Walmartu ulega znaczącemu ograniczeniu z powodu pandemii.

Aktualizacja: 12.04.2021 14:37 Publikacja: 12.04.2021 13:56

McDonald’s zamyka setki swoich lokali. Powodem pandemia

Foto: AdobeStock

W ciągu niemal 30-letniej współpracy z Walmartem McDonald’s uruchomił około 1000 punktów sprzedaży w sklepach giganta handlu detalicznego. Pandemia sprawiła, że setki z nich zostało właśnie przeznaczonych do zamknięcia, a tej fali redukcji, jak informuje „The Wall Street Journal”, oprzeć się ma około 150 punktów McDonald’s w Walmartach.

Gigant szybkiego jedzenia musi zamknąć setki swoich punktów sprzedaży z powodu zmian w zachowaniu konsumentów. Pandemia sprawiła, że w USA konsumenci w znaczącym stopniu przerzucili się na zakupy online, a burgery i inne dania fast food zamawiają przez aplikację albo w drive-thru. W efekcie lokale McDonald’s umieszczone w sklepach sieci Walmart przestały się opłacać.

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama