Reklama
Rozwiń
Reklama

Bezmięsne hot dogi podbijają Polskę

Jeden z największych sprzedawców tych ciepłych przekąsek właśnie wprowadza ich roślinną wersję.

Aktualizacja: 05.03.2020 11:34 Publikacja: 05.03.2020 11:26

Bezmięsne hot dogi podbijają Polskę

Foto: Adobe Stock

Potwierdzają się tym samym informacje „Rzeczpospolitej” - o takich planach sieci Żabka pisaliśmy już w ubiegłym roku. Hot dog jest sprzedawany w sklepach Żabka średnio co 2 sekundy i teraz jest już dostępny w wersji bez mięsa. Nowa wersja na bazie składników roślinnych powstała z połączenia m.in. białka grochu, białka ziemniaczanego i oleju rzepakowego. 

- Rozwijamy się dla naszych klientów zauważając zmieniające się trendy w żywieniu. Coraz więcej osób z różnych względów, decyduje się na ograniczenie czy całkowitą rezygnację z mięsa w swojej diecie. Stworzyliśmy bezmięsną wersję hot doga jako alternatywę dla wszystkich, którzy chcą zjeść popularną pożywną przekąskę na ciepło bez mięsa, na bazie składników roślinnych – mówi Jerzy Roguski, dyrektor handlowy w Żabka Polska. 

RP.PL i The New York Times w pakiecie za 199zł!

Kup roczną subskrypcję w promocji Black Month - duet idealny i korzystaj podwójnie!

Zyskujesz:

- Roczny dostęp do The New York Times, w tym do- News, Games, Cooking, Audio, Wirecutter i The Athletic.

- RP.PL- twoje rzetelne i obiektywne źródło najważniejszych informacji z Polski i świata z dodatkową weekendową porcją błyskotliwych tekstów, wnikliwych analiz i inspirujących rozmów w ramach magazynu PLUS MINUS.

Reklama
Przemysł spożywczy
Nutella w tarapatach. Najgorsze zbiory orzechów laskowych od dekad
Materiał Promocyjny
Czy polskie banki zbudują wspólne AI? Eksperci widzą potencjał, ale też bariery
Przemysł spożywczy
Małpki królują na stacjach benzynowych. Stacje walczą o handel procentami
Przemysł spożywczy
Unilever zabronił szefowi Ben & Jerry’s produkcji propalestyńskich lodów. On i tak je zrobi
Przemysł spożywczy
Henryk Kania dostanie list żelazny, jeśli wpłaci 8 mln zł poręczenia
Materiał Promocyjny
Urząd Patentowy teraz bardziej internetowy
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Reklama
Reklama
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
Reklama