Reklama

Bezmięsne hot dogi podbijają Polskę

Jeden z największych sprzedawców tych ciepłych przekąsek właśnie wprowadza ich roślinną wersję.

Aktualizacja: 05.03.2020 11:34 Publikacja: 05.03.2020 11:26

Bezmięsne hot dogi podbijają Polskę

Foto: Adobe Stock

Potwierdzają się tym samym informacje „Rzeczpospolitej” - o takich planach sieci Żabka pisaliśmy już w ubiegłym roku. Hot dog jest sprzedawany w sklepach Żabka średnio co 2 sekundy i teraz jest już dostępny w wersji bez mięsa. Nowa wersja na bazie składników roślinnych powstała z połączenia m.in. białka grochu, białka ziemniaczanego i oleju rzepakowego. 

- Rozwijamy się dla naszych klientów zauważając zmieniające się trendy w żywieniu. Coraz więcej osób z różnych względów, decyduje się na ograniczenie czy całkowitą rezygnację z mięsa w swojej diecie. Stworzyliśmy bezmięsną wersję hot doga jako alternatywę dla wszystkich, którzy chcą zjeść popularną pożywną przekąskę na ciepło bez mięsa, na bazie składników roślinnych – mówi Jerzy Roguski, dyrektor handlowy w Żabka Polska. 

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Materiał Promocyjny
Bank Pekao uczy cyberodporności
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Przemysł spożywczy
Już nie będzie "wegańskich burgerów"? Nazwy stek i kotlet tylko dla mięsa
Materiał Promocyjny
Stacje ładowania dla ciężarówek pilnie potrzebne
Przemysł spożywczy
Naukowcy wzywają, by jeść o połowę mniej mięsa. „Mamy kryzys planetarny”
Materiał Promocyjny
Transformacja energetyczna: Były pytania, czas na odpowiedzi
Reklama
Reklama