fbTrack
REKLAMA
REKLAMA

Przemysł spożywczy

Bezmięsne hot dogi podbijają Polskę

Adobe Stock
Jeden z największych sprzedawców tych ciepłych przekąsek właśnie wprowadza ich roślinną wersję.

Potwierdzają się tym samym informacje „Rzeczpospolitej” - o takich planach sieci Żabka pisaliśmy już w ubiegłym roku. Hot dog jest sprzedawany w sklepach Żabka średnio co 2 sekundy i teraz jest już dostępny w wersji bez mięsa. Nowa wersja na bazie składników roślinnych powstała z połączenia m.in. białka grochu, białka ziemniaczanego i oleju rzepakowego. 

- Rozwijamy się dla naszych klientów zauważając zmieniające się trendy w żywieniu. Coraz więcej osób z różnych względów, decyduje się na ograniczenie czy całkowitą rezygnację z mięsa w swojej diecie. Stworzyliśmy bezmięsną wersję hot doga jako alternatywę dla wszystkich, którzy chcą zjeść popularną pożywną przekąskę na ciepło bez mięsa, na bazie składników roślinnych – mówi Jerzy Roguski, dyrektor handlowy w Żabka Polska. 

Proces przygotowania hot doga bez mięsa został dokładnie zaplanowany, tak aby parówki były oddzielone separatorem na rollerze, oznaczone stojaczkiem „bez mięsa”, a także aby były serwowane innymi szczypcami niż tymi do mięsnych parówek.

Czytaj także:  KFC rezygnuje z mięsa. "To pionierskie podejście" 

Sieć nieustannie rozbudowuje ofertę strefy Żabka Café, wychodząc naprzeciw potrzebom klientów. Oprócz szerokiej oferty przekąsek, które można spożyć w strefie gastronomicznej, w jej asortymencie znajdują się świeżo mielone na miejscu kawy m.in. czarna, biała, espresso, cappuccino czy latte podawane w kubkach wyprodukowanych w całości z surowców roślinnych, a od niedawna można napić się kawy w Żabce również z mlekiem bez laktozy. 

Źródło: rp.pl
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
NAJNOWSZE Z RP.PL
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA
REKLAMA: automatycznie wyświetlimy artykuł za 15 sekund.
REKLAMA
REKLAMA