Reklama

Cedrob zarezerwował ćwierć miliarda na Kanię

Przystępując do rozmów z wierzycielami o umowie przerobowej, wydzierżawieniu i nabyciu przedsiębiorstwa ZM Henryk Kania, mieliśmy świadomość, że to nie będzie łatwe zadanie, ale rzeczywistość pokazała, że jest znacznie trudniejsze, niż się spodziewaliśmy – mówi Andrzej Goździkowski, prezes Cedrobu.

Aktualizacja: 18.09.2019 09:58 Publikacja: 18.09.2019 09:46

Cedrob zarezerwował ćwierć miliarda na Kanię

Foto: Fotorzepa, Janusz Ostalowski

Wizyta CBŚ w Zakładach Mięsnych Henryka Kani, aresztowanie byłego prezesa Grzegorza M., a także trzymiesięczna kontrola skarbowa, która właśnie weszła do spółki, mocno komplikują plany szybkiej restrukturyzacji przedsiębiorstwa. Napiętą sytuację potęgują działania windykacyjne firm leasingowych oraz brak głównego serwera z oprogramowaniem produkcyjnym. Zarządca i wierzyciele chcieli szybko przeprowadzić dodatkową analizę stanu spółki, tzw. due dilligence, by finalnie sprzedać przedsiębiorstwo, a w międzyczasie wynająć je, by na siebie zarabiało. Plan zaczynał nabierać kształtów, 6 września Cedrob podpisał tzw. umowę przerobową.

Pozostało jeszcze 82% artykułu

Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.

Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.

Treści, którym możesz zaufać.

Reklama
Przemysł spożywczy
„Koniec głaskania się po głowach w branży roślinnej”. Rewolucji nie ma, ale branża rośnie
Materiał Promocyjny
UltraGrip Performance 3 wyznacza nowy standard w swojej klasie
Przemysł spożywczy
Ceny kawy w USA rosną przez cła Trumpa – palarnie biją na alarm
Przemysł spożywczy
Grupa Żywiec zamyka kolejny browar. Po Leżajsku pora na Namysłów
Przemysł spożywczy
Na bezalkoholowe trunki Polacy wydają już więcej niż na herbatę
Materiał Promocyjny
Manager w erze AI – strategia, narzędzia, kompetencje AI
Przemysł spożywczy
Holenderski gigant zapowiada zwolnienia. 400 osób straci pracę w Amsterdamie
Materiał Promocyjny
Prawnik 4.0 – AI, LegalTech, dane w codziennej praktyce
Reklama
Reklama