Tylko 19 zł miesięcznie przez cały rok.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Aktualizacja: 05.11.2019 09:17 Publikacja: 04.11.2019 21:00
Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki
Liderem integracji będą Wojskowe Zakłady Lotnicze nr 2 z Bydgoszczy odpowiedzialne dotąd w Polskiej Grupie Zbrojeniowej za remonty i modernizacje struktur i urządzeń pokładowych wojskowych maszyn. Do pomorskiej spółki dołączą warszawskie WZL nr 4 wyspecjalizowane w serwisowaniu silników bojowych maszyn – zarówno MiG-29, jak i najnowszych wielozadaniowych F-16, których napędy (silniki F-100 z fabryk Pratt & Whitney) są już z innej technologicznej epoki.
– Połączenia spółek dokonujemy po przeprowadzeniu dokładnych analiz rynkowych. Staramy się robić to sprawnie, ale jednocześnie bardzo starannie, by utrzymać unikalne kompetencje załóg i nie utracić certyfikatów, od których zależy wykonywanie autoryzowanych napraw lotniczych urządzeń pokładowych i komponentów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo lotów – mówi członek zarządu PGZ Michał Kuczmierowski.
Bądź na bieżąco. Czytaj sprawdzone treści od Rzeczpospolitej. Polityka, wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i psychologia.
Treści, którym możesz zaufać.
Raport BloombergNEF ujawnia, że banki wciąż więcej inwestują w paliwa kopalne niż w czystą energię. USA i Chiny...
Indeks Nasdaq Biotechnology od kwietnia urósł o jedną czwartą. Natomiast na GPW branża nadal jest w niełasce. Na...
Do około 13 mln gospodarstw domowych w Polsce ma trafić broszura informująca, jak zachować się w razie zagrożeń,...
Donald Trump podpisał miliardowe porozumienia z Wielką Brytanią, Polska inwestuje rekordowe 4 mld zł w cyberbezp...
Roskosmos chwali się, że testuje już konkurenta Starlinka. I że system niskoorbitalnych satelitów pojawi się na...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas