Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.11.2019 09:17 Publikacja: 04.11.2019 21:00
Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki
Liderem integracji będą Wojskowe Zakłady Lotnicze nr 2 z Bydgoszczy odpowiedzialne dotąd w Polskiej Grupie Zbrojeniowej za remonty i modernizacje struktur i urządzeń pokładowych wojskowych maszyn. Do pomorskiej spółki dołączą warszawskie WZL nr 4 wyspecjalizowane w serwisowaniu silników bojowych maszyn – zarówno MiG-29, jak i najnowszych wielozadaniowych F-16, których napędy (silniki F-100 z fabryk Pratt & Whitney) są już z innej technologicznej epoki.
– Połączenia spółek dokonujemy po przeprowadzeniu dokładnych analiz rynkowych. Staramy się robić to sprawnie, ale jednocześnie bardzo starannie, by utrzymać unikalne kompetencje załóg i nie utracić certyfikatów, od których zależy wykonywanie autoryzowanych napraw lotniczych urządzeń pokładowych i komponentów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo lotów – mówi członek zarządu PGZ Michał Kuczmierowski.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Rosyjski dyktator polecił rządowi przygotowanie wprowadzenia ograniczeń w korzystaniu z oprogramowania i komunik...
Dom aukcyjny Sotheby's sprzedał największy fragment Marsa, jaki znaleziono dotąd na powierzchni Ziemi. Stanowi 6...
Berlin i Londyn zacieśniają współpracę obronną, Polska odda do końca roku 350 km dróg szybkiego ruchu. Rosyjskie...
Dlaczego chce zdjąć regulacje z Orange, ile telekomy zainwestują w 5G, jaka będzie minimalna prędkość internetu,...
Moda na motocykle przybiera na sile już od kilku lat. W ubiegłym roku liczba nowych rejestracji była dwa razy wyższa niż pięć lat wcześniej.
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas