Już za 19 zł miesięcznie przez rok
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Aktualizacja: 05.11.2019 09:17 Publikacja: 04.11.2019 21:00
Foto: Fotorzepa, Marian Zubrzycki
Liderem integracji będą Wojskowe Zakłady Lotnicze nr 2 z Bydgoszczy odpowiedzialne dotąd w Polskiej Grupie Zbrojeniowej za remonty i modernizacje struktur i urządzeń pokładowych wojskowych maszyn. Do pomorskiej spółki dołączą warszawskie WZL nr 4 wyspecjalizowane w serwisowaniu silników bojowych maszyn – zarówno MiG-29, jak i najnowszych wielozadaniowych F-16, których napędy (silniki F-100 z fabryk Pratt & Whitney) są już z innej technologicznej epoki.
– Połączenia spółek dokonujemy po przeprowadzeniu dokładnych analiz rynkowych. Staramy się robić to sprawnie, ale jednocześnie bardzo starannie, by utrzymać unikalne kompetencje załóg i nie utracić certyfikatów, od których zależy wykonywanie autoryzowanych napraw lotniczych urządzeń pokładowych i komponentów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo lotów – mówi członek zarządu PGZ Michał Kuczmierowski.
Jak zmienia się Polska, Europa i Świat? Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia i historia w jednym miejscu i na wyciągnięcie ręki.
Subskrybuj i bądź na bieżąco!
Niektóre playlisty Spotify od dawna są solą w oku tureckich władz. Tytuły są prowokacyjne i obraźliwe, dlatego t...
Unia i Chiny zaostrzają retorykę handlową po wizycie chińskiego ministra spraw zagranicznych. W Polsce pojawia s...
Kolejne już w Rosji zagrabienie prywatnego majątku przez reżim. Tym razem chodzi o producenta złota. Działania K...
Przedsiębiorcy za Odrą obawiają się, że ewentualne wprowadzenie poboru dodatkowo zmniejszy dostępność siły roboc...
Amerykański Senat i Izba Reprezentantów przegłosowały „Big Beautiful Bill” Trumpa, branża logistyczna ostrzega p...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas