Aktualizacja: 29.07.2018 20:17 Publikacja: 29.07.2018 21:00
Foto: Fotorzepa, Dariusz Pisarek
Do niedawna portale z ofertami pracy zabiegały głównie o pracodawców i firmy rekrutacyjne. O kandydatów nie musiały się specjalnie starać, bo i tak ich nie brakowało. Dzisiaj muszą zabiegać także o nich – zarówno za sprawą dobrej koniunktury na rynku pracy (rośnie grupa tzw. biernych kandydatów, którzy sami nie szukają ofert), jak i zmian demograficznych. Mobilne pokolenia Y czy Z chcą mieć bowiem wszystko na komórce.
Aż dwie trzecie pracujących Polaków śledzi doniesienia medialne o masowych zwolnieniach w kraju i na świecie, a...
Co trzecia firma chce zatrudniać, a co piąta zastanawia się nad zwolnieniami. Dbałość o zachowanie pozycji konku...
Nawet 8300 złotych miesięcznie będą mogli zarobić uczestnicy tegorocznej edycji programu stażowego Polskiej Rady...
Zaniedbania popełnione w pierwszych tygodniach po zatrudnieniu nowego pracownika mogą skutecznie zmniejszyć jego...
O ile w 2024 r. mniejszy popyt na pracowników ograniczył w wielu branżach rotację kadr, o tyle oczekiwana popraw...
Masz aktywną subskrypcję?
Zaloguj się lub wypróbuj za darmo
wydanie testowe.
nie masz konta w serwisie? Dołącz do nas