Najlepsza reklama rapu

Z cyklu prezenty na święta: poważna lektura dla fanów hip-hopu. Płyt rapowych wychodzi od groma, a taka książka jest tylko jedna. Dobra – dwie. Bo to druga część rozmów z hiphopowcami pod przewrotnym tytułem „To nie jest hip-hop".

Publikacja: 20.12.2019 17:00

Najlepsza reklama rapu

Foto: materiały prasowe

Obawy, czy raperzy, producenci muzyczni, rapowi wydawcy mają coś ciekawego do powiedzenia, rozwiała już zeszłoroczna część. Po jej sukcesie Jacek Baliński i Bartek Strowski poszli za ciosem i przygotowali kolejne 20 rozmów. I znowu można ich pochwalić za te same trzy rzeczy: przemyślany dobór rozmówców, świetnie przygotowane i przeprowadzone wywiady oraz ich różnorodność, przez co trudno odpuścić choćby jeden wywiad i trzeba wytrwać do ostatniej strony wielkiej cegły.

Tylko 99 zł za rok.
Czytaj o tym, co dla Ciebie ważne.

Sprawdzaj z nami, jak zmienia się świat i co dzieje się w kraju. Wydarzenia, społeczeństwo, ekonomia, historia i psychologia w jednym miejscu.
Plus Minus
Posłuchaj „Plus Minus”: Kiedyś to byli prezydenci
Plus Minus
„Historia miłosna”: Konserwatysta na lekcjach empatii
Plus Minus
„Polska na prochach”: Siatki pełne recept i leków
Plus Minus
„Ale wtopa”: Test na przyjaźnie
Plus Minus
„Thunderbolts*”: Antybohaterowie z przypadku
Materiał Promocyjny
Między elastycznością a bezpieczeństwem